Capitolul 45

3.2K 151 24
                                    

Sunetul valurilor m-a facut sa imi deschid incet ochii. Era o lumina foarte puternica, cel mai probabil fiind soarele. Mi-am deschis ochii mai mult, apoi mi-am dat seama ca nu sunt pe plaja. Eram in camera de la hotel. Cum am ajuns aici? M-am uitat langa mine, respirand usurata vazand ca nu era Nick acolo.

Totul a fost un vis? Harry si cu mine nu ne-am impacat? Nu am fost impreuna pe plaja noaptea trecuta? M-am lasat pe spate sa cad cu capul inapoi pe perna. Mi-am pus palmele pe fata, fiind usor suparata. Nu pot sa cred ca a fost doar un vis.

- Neata. mi-am luat palmele de pe fata, ridicandu-ma in sezut. In fata mea era Harry, ce cara in mainile sale o tava plina cu mancare. Zambetul sau era larg, gropitele sale jucause aparandu-i pe fata. A lasat tava pe noptiera, si a venit langa mine sarutandu-ma scurt. Eu eram confuza. A fost sau nu un vis? Dupa cum se comporta, as putea spune ca nu a fost un vis.

- Ce s-a intamplat?

- Lamureste-ma cu un lucru. Seara trecuta am fost pe plaja?

- Laura? Esti bine?

- Tu doar spune-mi.

- Da, am fost. Am zambit apoi m-am apropiat sa il sarut. Ma bucur ca nu a fost un vis.

- Dar stai. Cum am ajuns la hotel?

- Asta s-a intamplat acum cateva ore. Cu greu am gasit hotelul. Dar imi spui si mie ce se intampla?

- Nu. Acum avem altceva de facut.

- Ce?

- Asta. M-am apropiat de el si i-am dat camasa jos in mai putin de cateva secunde. S-a apropiat si el, s-a asezat peste mine. Nu am apucat sa ne sarutam de 2 ori, ca bataile in usa ne-au despartit imediat.

- Ma duc eu. a zis Harry plecand. Fara sa mai pierd timpul, m-am ridicat din pat in directia baii pentru un dus. Mi-am dat jos hainele lasandu-le sa cada pe gresie, apoi am intrat in cabina de dus. Cand sa pornesc apa, l-am auzit pe Harry vorbind cu cineva. Mai mult ca sigur vorbea cu cel care ne-a deranjat.

'' Nick, nu este momentul potrivit acum. ''

'' De ce nu mi-ai spus ca ai gasit-o? Am avut o intelegere. ''

Am vrut sa evit sa aud cearta ce urma sa fie, si am dat drumul la apa nepasatoare. Vreau sa ma simt bine in aceasta mini vacanta. Nu vreau sa am parte de certuri, urlete si toate lucrurile astea. Stiu ca va trebui sa vorbesc cu Nick. Dar acum vreau sa ma bucur de aceste momente. M-am impacat cu Harry, si acesta poate fi cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pana acum in aceasta excursie. Vreau doar sa ma distrez alaturi de el.

Totusi, ma intriga ce fel de intelegere au facut Nick si Harry. Am alungat acest gand, si m-am relaxat ganindu-ma la seara trecuta. A fost atat de romantic sa fiu cu Harry pe plaja. A fost locul perfect sa ne impacam. Inelul de la el a fost pe degetul meu in tot acest timp. Cand aveam probleme sau ma nu ma simteam bine, ma uitam la inel si imi aminteam acel moment cand mi l-a daruit ce Craciun. Amintinud-mi de acest lucru, am inceput sa zambesc si acum.

- Ce-i cu zambetul ala?

- Pe bune Harry? Chiar si in dus vii dupa mine? A inceput sa rada, dar s-a oprit imediat ce zgomotul telefonului meu se auzea in continuu.

- Adu-mi si mie telefonul, te rog.

- Pe bune Laura? Chiar si in dus vorbesti la telefon? am inceput eu sa rad de data aceasta, apoi a plecat dupa telefonul meu. Nu dupa mult timp, a intrat in baie.

- Ben. spuse Harry intinzandu-mi telefonul.

- Ahh! am oftat, apoi m-am sters pe mana luand telefonul.

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum