- Ce film ai ales? intreba ea asezandu-se langa mine.
- Saw. spun eu luand din castronul cu floricele.
- Serios? E demodat. L-am vazut.
- Pe care nu le-ai vazut din cele 7?
- Le-am vazut pe toate, Harry.
- Se pare ca le vei revedea. spun eu zambind.
* Din perspectiva Laurei *
- Harry! tip eu strangandu-i tricoul in pumnul meu. Stateam cu capul pe pieptul sau cu ochii inchisi. Tresaream la fiecare sunet.
- Ai zis ca l-ai mai vazut.
- Da, asa e. Doar ca nu m-am uitat si la fazele nasoale.
- Nici acum nu te uiti. spuse el razand.
- Da, dar aud foarte bine. Si in plus, tineam ochii putin deschisi.
- Atunci inchide-i, ca urmeaza sa iti taie piciorul. Mi-am ingropat capul in pieptul sau tinandu-i tricoul in mana. Dintr-o data, se auzi un tipat de la film. Am tresarit usor, Harry razand. Brusc, usa de la intrare se trantise. Mi-am ridicat privirea spre Harry.
- Ce faceti aici?
- Aaa! am tipat eu si Harry. Dupa ce lumina a fost aprinsa, am vazut-o pe Danielle stand acolo.
- De ce tipati?
- Cum ai vrea sa facem dupa ce ne uitam la un film de groaza, si cineva ne sperie? spun eu.
- Unde sunt toti?
- In club. spuse Harry.
- Si voi.....
- Nu am vrut sa mergem, asa ca ne-am pus un film. Tu cu ce ocazie? intreb eu.
- Pur si simplu am vrut sa il vad pe Liam.
- Bine. Nu e aici.
- Voi pleca la club, dupa ei. Sigur sunt la Malibu Club. Sa nu stati pana tarziu.
- Da. Da.. spunem eu si Harry nepasatori. Harry a stins lumina, apoi a venit langa mine, reluandu-ne pozitiile anterioare. A dat drumul la film, eu inchizandu-mi ochii imediat.
- Okay, acum poti sa te uiti. spuse el. Mi-am deschis ochii, si l-am vazut pe acel tip taiandu-si piciorul.. Am luat o perna, si am inceput sa il lovesc.
- Raule! spun eu lovindu-l. A luat si el o perna. Ne-am ridicat in picoare in pat, si am inceput sa ne batem cu perne.
* 2 ore mai tarziu *
* Din perspectiva lui Louis *
- In sfarsit, acasa! spun eu deschizand usa. A fost o mare petrecere la club. Chiar ne-am distrat. Doar ca, Zayn a baut cam mult, si acum delireaza si rade in continuu. L-am tarat in brate pana acasa. Omul asta are envoie de o prietena! L-am lasat in grija baietilor, si am urcat la etaj. Pe hol era foarte frig. Usa lui Liam era deschisa, de acolo venind frigul. Am mers sa inchis usa, dar acolo erau Harry si Laura dormind imbratisati. M-am uitat cateva secunde la ei, apoi am mers la mine in camera, trantind usa in urma mea. Mi-am dat seama ca Iubirea este un sentiment oribil.
________________________________________________________________________
Scuze ca este asa de scurt, dar la cererea cuiva cu ursi rozz:) a trebuit sa postez azi:D
♥
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanficLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...