- Trezeste-te, Laura. il auzisem pe Harry.
- Cat e ceasul? Mormai eu cu fata in perna.
- Foarte tarziu. Si eu trebuie sa ajung la un interviu cu baietii. Mi-am deschis ochii vazandu-l pe Harry zambind. M-a sarutat scurt, punandu-se langa mine.
- Mai lipseste ceva acum? intreba el, eu incepand sa rad.
- Mai ai de lucrat.
- La ce?
- La relatie. Doar nu putem sa facem mereu asta dupa ce ne certam. spun contiuand sa rad.
- Da, asa e. Plus, ca Liam nu stie. m-am oprit, privindu-l putin speriata.
- Oops! Am uitat de asta!
- Stai calma. Ii vom spune la un moment dat. Dar nu acum.. spuse razand. L-am tras mai aproape incat sa il pot saruta. Dupa cateva secunde, s-a indepartat.
- Scuze baby, dar intarzii la interviu. As vrea sa mai stau...dar nu pot. O sa ma omoare Liam daca nu ajung la timp. Am oftat si m-am dat jos din pat.
- Te-ai suparat? intreba el venind in fata mea cu fata sa draguta de catelus.
- Nu, nu m-am suparat.
- Ce zici sa facem ceva cand ma intorc?
- Cum ar fi?
- Surpriza.
- Bine. Hai du-te! Intarzii. M-a sarutat scurt, apoi si-a luat geaca facandu-mi cu mana. Am ramas singura. Ce puteam sa fac? Nebunii, normal.
* Din perspectiva lui Harry *
- Ai intarziat!
- Imi pare rau, Liam.
- Unde e Laura?
- Ti-am lasat un bilet. L-ai citit macar?
- Da, l-am citit. Ce cauta la tine?
- Aseara nu avea somn, si am mers sane plimba apoi am ramas la mine pentru a nu va deranja. ''
- Daca, i-ai facut ceva.. Nu a mai putut spune nimic, caci baietii aparusera. Ce bine, nu sunt bun la mintit. Am plecat in locul in care aveam interviul, la care si asa intarziasem.
* Din perspectiva Laurei *
Am inchis usa casei lui Harry. Cand m-am intors, m-am ciocnit de cineva.
- Scuze. Vina mea. Imi pare ra..Nick?! Ce faci aici?
- Laura? Ce faci tu aici?
- Eu te-am intrebat prima. spun razand.
- Eu m-am mutat aici. Dar tu? nu am zis nimic cateva secunde fiind socata. De ce s-ar muta intr-un apartament ca traieste intr-o vila mai scumpa decat viata mea?
- Plec de la Harry. El locuieste aici. Dar nu vine prea des.
- Si...esti ocupata acum?
- De fapt, chiar nu am nimic de facut.
- Ce zici daca vii cu mine la studio. Trebuie sa inregistram o piesa noua. Vor fi si baietii acolo.
- Ok. Super. Chiar eram incantata sa le aud noua piesa. Chiar curioasa. Am plecat impreuna cu Nick la studio. Ne-am urcat in masina lui, si am pornit spre studio. Pe drum, nu prea am vorbit. Mai mult muzica de la radio se auzea. Mai vorbeam din cand in cand dar nu ceva important. Cand am ajuns, Nick a luat-o in fata, eu urmandu-l. Ajunsesem in fata unei usi. Cand am intrat, acolo era altcineva. Ne-am scuzat de deranj, apoi am inceput sa radem pana cand am nimerit camera potrivita. I-am salutat pe baieti, apoi ei au intrat in camera de inregistrari. Piesa noua se numea '' Pom Poms '' si era superba. Baietii astia chiar au talent. Adica nu cred ca au vreo melodie nasoala. In comparatie cu trupa lui frate-miu care toate sunt naspa. E ciudat ca mie sa nu imi placa trupa lui, dar totusi sa imi placa de ei ca persoane. Amintindu-mi de Harry, i-am dat un mesaj spunandu-i unde sunt. Cu siguranta o sa se enerveze.. eh, o sa-i treaca.
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanficLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...