Sunetul paharelor ciocnindu-se si cateva rasete, mi-au dat de inteles ca ma aflu la o petrecere. Puteam vedea o lumina mai in fata, dar eu eram inconjurata de intuneric. Brusc, am simtit atingerea cuiva pe mana mea dreapta. Mi-am intors privirea in spate, lumina reusind sa ii devaluiasca identitatea, desi cu greu mi-am dat seama cine este.
- Laura, te iubesc. Fiori mi-au trecut pe sina spinarii la aceste vorbe, simtitind cum devin agitata.
- Si eu te iubesc, Nick.
Aaaaaa! A fost doar un vis. Sau un cosmar?
- Ce s-a intamplat? Am auzit tipete! intrase Louis, Zayn si Liam.
- Pe bune baieti? Iar cu morcovi si oglinzi?
- Uita-te macar ce are Liam in mana. spuse Zayn.
- Liam, de ce ai pe noptiera o figurina Batman? intreb eu uitandu-ma la el.
- Ei na. Tu ai ceva mai bun?
- Aaa....Liam? Eu nu am noptiera.
- Asa e. Ar trebui sa ai. spuse el venind langa mine. Zayn si Louis plecasera. Cand am vrut sa vorbesc cu Liam, i-am vazut capul lui Harry strecurandu-se pe usa. Dar cand m-a vazut cu Liam, a plecat.
- Deci, ce s-a intamplat?
- Am avut un cosmar. spun eu intr-un fel adevarul. Nu vroiam sa ii spun si lui despre Nick. De abia m-a lasat sa fiu cu Harry. Dar cred ca acum nu mai suntem impreuna, nu?
- Esti sigura ca este doar atat? spuse el suspicios.
- Liam, a fost doar un cosmar.
- Daca zici tu... spuse el sarutandu-ma pe frunte si dandu-mi si o bratisare scurta. Imediat ce a inchis usa, am incetat sa zambesc si m-am ridicat din pat luandu-mi in picioare paucii meu de casa pufosi. Am mai stat cateva secunde, apoi am reusit sa ies din camera ca un ninja. Ajunsesem in gradina noastra plina de flori. M-am asezat pe leaganul de 2 persoane, privind luna. Nu intelegeam de ce am avut acel vis. Ce legatura are Nick cu mine? Sunt un mare fan, dar nu m-am gandit niciodata la el in acest fel. Brusc, leaganul s-a miscat. Mi-am intors privirea, acolo fiind Harry care se asezase langa mine. L-am ignorat, si am continuat sa ma uit la luna, nu inainte de a ma uita in pamant emotionata. Trecusera cateva secunde, pe care le-am petreceut amandoi in tacere. M-am ridicat vrand sa plec inapoi in camera mea. Nu am apucat sa fac nici macar 2 pasi, caci incheietura mainii mele fusese prinsa, eu fiind intoarsa cu fata spre Harry. Distanta noastra era aproape inexistenta, eu reusind sa ii simt respiratia pe fruntea mea. Nu ma uitam la el, fiind intimidata pentru ca eram inca certati. Priveam din nou pamantul. Mi-a ridicat fata vrand sa ma priveasca in ochi. Nu m-am uitat la el, uitandu-ma oriunde altundeva doar pentru a scapa de privirea sa fulgeratoare. In secunda urmatoare i-am simtit buzele sale peste ale mele. La inceput nu i-am raspuns, dar nu am mai rezistat tentatiei si i-am raspuns in cel mai animalic mod posibil. Intr-adevar, ma treceau multi fiori atunci cand aveam contact cu Harry. Dar in visul meu, cu Nick era ceva mult mai puternic. Incepeam sa ma panichez. Daca sunt indragostita de Nick?! Nu pot avea decat printr-un singur mod. Trebuie sa il sarut. Mereu sarutul ofera sansa de ane cunoaste sentimentele adevarate. Ne-am indepartat, uitandu-ne unul la altul.
- Imi pare rau.. spunem noi in acelasi timp.
- Nu, e vina mea. '' incepuse el. '' Sunt prea gelos si nu am motiv. Am incredere in tine si nu ar trebui sa reactionez asa. spuse imbratisandu-ma. Imi era frica. Daca este adevarat si imi place Nick? Sper ca nu...adica eu sunt cu Harry. Si il iubesc. Nu?
***
M-am incaltat si cu celalalt adidas, apoi am coborat in sufragerie.. Trebuie sa reunesc gasca fetelor. Adica Eve, Selena, Danielle si eu. Le-am spus baietilor ca ma intalnesc cu fetele, si am plecat spre casa lui Eve. Le-am spus ca ne intalnim acolo pentru o sedinta urgenta. Dar normal ca pe Selena nu am putut sa o contactez, inca neintelegand ce se intamplase cu telefonul ei. Fara sa mai bat la usa, am intrat direct. Acolo erau toate pe canapea. Cand am vazut-o pe Selena, am sarit in bratele ei si pupand-o.
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanfictionLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...