- Laura, avem nevoie de ajutorul tau.
- Ajutorul meu?
-Da. Trebuie sa fim vazuti pentru presa la petrecerea cuiva, si clar nu va vrea sa vina.
- Baietii, imi pare rau pentru voi. Dar eu nu am ce face. zic eu inocenta. M-am intors spre Louis, care statea cu mainile in san uitandu-se la mine cu o fata gen ''Serios?!''
- Te rugam. Da-ne un sfat.
- Spune-ti ca petrecerea este foarte importanta pentru ca veti primi un premiu.
- Mhm.. Buna idee. Mersi. Apopo. vei veni si tu.
- Ce?! De ce?
- Pentru ca nu vreau sa te las singura. Si nu, Eveline nu este o solutie. spuse el stiind ca voi vrea sa merg la Eve. Nu imi vine sa cred ca sunt obligata sa merg la o petrecere. Dupa cum s-a sfarsit prima, mai bine stau acasa si dorm. Liam plecase din camera mea, la fel si Louis. Am dat drumul la film pana cand, Danielle intra nervoasa in camera.
- Nu pot sa cred, Laura! spuse aproape tipand.
- Ce nu poti sa crezi? Ca Liam ma obliga sa merg la petrecere, stiu.
- Nu asta! Ca l-ai bagat in depresie pe Harry si tu nu faci nimic.
- Ce ai vrea sa mai fac? Eu mi-am terminat ce aveam de facut.
- De cand esti asa?
- Din totdeauna. Doar ca atunci cand eram cu voi, purtam o masca. spun eu dur, plimbandu-mi mana prin fata ochilor mei.
- Daca nu ai de gand sa faci ceva, Liam va afla tot.
- Sa afle. Nu ma deranjeaza. vorbeam noi repede dandu-ne privire ucigatoare.
'' Esti sigura? ''
- Foarte! Danielle a plecat. Stiam ca nu ii va spune nimic. O cunosc prea bine. Laura: 1. Danielle: 0.
* Urmatoarea zi *
Degetele mele tastau rapid mesajele pentru Eve. Este 7 dimineata, si nu am somn deloc. Dintr-un anumit motiv necunoscut, am stat treaza toata noaptea.
Eve: Imi pare rau pentru tine. Mai ales ca te vei vedea si cu Harry. imi raspunse ea dupa ce i-am spus de petrecerea de diseara.
Laura: Asa si? Care e problema?
Eve: Nu te deranjeaza ca il vei vedea in starea aia?
Laura: Sa iti reamintesc faptul ca nu imi pasa?
Eve: Nu, stiu perfect. Si...cu ce te imbraci diseara?
Laura: Ce conteaza? Voi vedea diseara.
Eve: La cum te stiu, clar nu vei purta rochie.
Laura: Ei uite ca diseara voi purta o rochie scurta neagra. Ce zici?
Eve: Yayy!:)
Laura: Bine, te tin la curent. :**
Eve: Astept! :**
Mi-am aruncat telefonul in pat, iesind din camera. Usa lui Harry era intre-deschisa. L-am vazut fara sa vreau stand intr-un colt cu chitara in mana si ochii inchisi cantand. Camera lui era intunecata. De obicei era luminoasa, colorata si vie. Acum, peretii albastrii au pete uriase de negru, draperiile sunt trase ne lasand lumina sa patrunda in acel loc intunecat si fara viata. Totul era negru. Chiar si el era imbracat in negru. Am trecut pe langa camera lui facandu-ma ca nu am vazut nimic. Am coborat in sufragerie, acolo fiind baietii vorbind.
- Ce faceti? zic aruncandu-ma langa ei pe canapea.
- Stabilim programul de diseara. spuse Zayn.
- Hei, stiti ceva de Danielle? spuse Liam agitat.
- Nu. spunem toti.
- O sun inca de aseara si nu raspunde.
* Seara *
Ma incaltam cu botinele mele negre cu tinte. Am respectat promisiunea facuta lui Eve, si m-am imbracat intr-o rochie neagra scurta. Poate va ganditi ca e prea mult negru dar pentru mine, niciodata. Stateam in fata casei asteptand sa vina si baietii. Intr-un final, usa se deschise. Dar a iesit doar Harry. Era imbracat total in negru, la fel ca mine. M-a ocolit ca si cum nu existam, si s-a dus langa masina. Cauta cu interes ceva in buzunarul gecii lui de piele. Il priiveam, cuiorasa fiind de ce vrea sa scoata de acolo. Imediat ce am vazut o mica flacara si un fum, mi-am dat seama. Fuma. Nu l-am vazut niciodata facand asta. Mereu a urat tutunul. Cand eu fumam imi lua tigarile sau pleca de langa mine. Avea tigara intre degete, si privirea atintita spre luna. Am iesit din transa si eu si Harry atunci cand usa a scartit, baietii iesind din casa. Harry a mai tras rapid inca o data din tigara, apoi a aruncat-o intr-un tufis. Harry a luat-o inainte, baietii si cu mine stand la mare departare in spatele sau. In mai putin de 30 de minute, ajunsesem in fata unei vile. Erau foarte multe persoane. Ba prin curte, ba in piscina, toti distrandu-se la maxim. Muzica bubuia in boxe mult mai tare inauntru decat afara. Baietii se salutau aproape cu toata lumea. Inafara de Harry, care ignora pe toata lumea si era anti-social. S-a asezat pe un scaun oarecare butonandu-si telefonul. Ma simteam putin ciudat sa nu il vad distrandu-se ca toata lumea.
Ne-am asezat intr-un cerc, sticla oprindu-se la mine si Zayn. Fiind nevoita sa il sarut, am facut-o. Toata lumea a inceput sa tipe si sa plaude cand buzele ni s-au intalnit. Ne-am indepartat si am inceput sa radem impreuna cu ceilalti. A fost amuzant sa ne sarutam, intr-un fel. Urmatorii au fost Niall si o roscata draguta. Din nou toata lumea a inceput sa rada, de data asta de roscata ce nu ii mai dadea drumul lui Niall. Fara sa vreau, privirea mi s-a dus pe scaunul unde statea Harry, ce acum era gol.
La sfarsitul petrecerii, Liam m-a pus sa il caut pe Harry pentru a putea pleca acasa. Era de negasit. Mai aveam de verificat inca trei camere. Am ales camera din capatul holului. Am apasat usor pe clanta, ne vrand sa deranjez, in caz ca era cineva care doarme sau cvea de genul. Am deschis usa, ramand socata atunci cand am vazut cine era inauntru.
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
Fiksi PenggemarLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...