Epilog

2.5K 96 11
                                    

Tineam strans chitara in mana mea stanga, aplecandu-ma usor in fata pentru a putea scrie versurile. Lasasem durerea sa ma cuprinda, reusind sa compun doua strofe din asa zisa melodie. Mereu intamplarile din viata mea mi-au inspirat melodiile, iar acum este un moment perfect sa scriu tot ce simt si sa le transpun intr-un cantec. De doua zile, de cand am citit mesajele dintre Harry si B, ma gandesc numai la marea surpriza pe care o pregateste B. Insa de asemenea, de doua zile nu prea am mai vorbit cu Harry, si mai mult ne ignoram unul pe celalalt. In ultimul timp cam stau singura, insa asta nu pare un lucru atat de rau, chiar daca uneori ma adancesc prea mult in gandurile mele si am nevoie de cineva sa ma salveze, reusesc sa gasesc o bucurie in timpul petrecut singura.

— Hei.

— Oh, hei, Louis. Spun eu continuand sa scriu, fara sa imi ridic privirea spre el. L-am simtit cum s-a apropiat, asezandu-se langa mine in partea dreapta. Continuam sa scriu, nevrand sa imi uit ideea. Am tresarit cand Louis si-a pus mana peste a mea, oprindu-ma din scris. Mi-am ridicat privirea, intalnindu-i ochii de culoarea marii. Simteam niste fiori din cauza atingerii sale pe mana mea, insa eram si putin agitata din cauza ca eram foarte apropiati si pentru ca ne priveam intens. Am inghitit in sec, fiind foarte confuza in legatura cu ceea ce simteam. Se apropia lent de mine, eu neputand sau nevrand sa ma misc nici macar un centimentru, reusind astfel ca distanta dintre noi sa fie aproape inexistenta. Ne-am inchis amandoi ochii, apropiindu-ma si eu doar putin, si buzele noastre atingandu-se. Am tresarit la atingere, insa mainile sale s-au pus pe obrajii mei lipindu-ma de el, eu scapand chitara si punandu-mi mainile dupa gatul sau, intensificand sarutul. Milioane de ganduri erau in mintea mea, si milioane de sentimente se invarteau in jurul meu si nu eram constienta de ceea ce fac, fiindca imi placea. Trebuia s-o recunosc, imi placea senzatia pe care o aveam, si fluturii din stomac nu imi dadeau pace nicio secunda. Ne-am oprit brusc, departandu-ne unul de altul, simtindu-ma putin rusinata, simtind cum inima imi bate mai tare decat inainte ca toate acestea sa se intample. Insa nu batea pentru ca ''il iubesc'' ci de frica. Ma simteam vinovata, gandurile mele imediat indreptandu-se spre nimeni altul, decat Harry. Tocmai i-am sarutat cel mai bun prieten al  iubitului meu. Sau..el m-a sarutat. Priveam amandoi in pamant, fara sa spunem ceva. Probabil pentru ca nimeni nu a scris un roman intitulat ''Ce sa spui dupa ce te saruti cu o persoana''. Sau ''Ce sa spui cand saruti prietenul cel mai bun al iubitului tau si te simti ca dracu stiind ca ai facut asta, si nu stii ce sa faci pentru a nu te mai simtii vinovata .'' Uau, asta ar fii un nume foarte lung, dar in acest moment as citii cartea aceea.

— E-eu..

— Nu. Nu iti cere scuze. Este..este vina mea si..

— Nu, nu este. Chiar imi pare rau ca..

— Louis! Inceteaza. Sa nu iti para. Ii spun eu, la final zambind. Nu vroiam sa ii para rau pentru ce a facut. Mie intr-adevar imi pare intr-un fel avand in vedere ca sunt impreuna cu Harry, dar..nu pot nega ca nu mi-a placut. Ma simt vinovata, dar ceva imi spune ca de mult mi-am dorit sa il sarut. Exista un fel de legatura intre noi tot timpul, si iata ca in cele din urma s-a intamplat..asta.

— Laura, nu imi pare rau pentru ca te-am sarutat. Imi pare rau ca..

— Stiu. Spun eu incercand sa il linistesc. Nu avea motiv sa fie mai agitat decat mine.

— Louis, nu vreau sa..nu vreau sa pierdem asta. Adica, noi suntem aproape ca fratii. Nu putem sa facem asta. Tu esti cel mai bun prieten al lui Harry, iubitul meu. Si ..il iubesc. Dar asta nu inseamna ca regret cu adevarat ce s-a intamplat aici.

— De cand te-am vazut prima oara am stiut ca asta vreau sa fac. Si chiar nu regret. A meritat asteptarea. A meritat sa te vad sarutandu-te cu Harry si alte lucruri.

— Intr-adevar mereu a existat o legatura mai speciala intre noi. Presupun ca nu te mai pot considera un frate.

— Considera-ma ce vrei, doar lasa-ma sa fac parte din viata ta. In regula?

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum