Capitolul 2

9K 395 0
                                    

Am fost socata atunci cand am vazut-o pe Selena tinandu-se de mana cu...Brandon! Ce naiba?! Cum a ajuns sa isi bata joc tocmai de Selena Gomez?! Nu pot sa cred! Ne apropiam din ce in ce mai mult de ei. M-am hotarat sa vorbesc cu Liam. I-am soptit incat cei 2 sa nu ne auda.

- Liam, tu vezi pe cine Selena de mana? se uita putin iar dupa cateva secunde s-a hotarat sa imi vorbeasca.

- E cumva vechiul meu ''prieten''? eram ingrozita de cuvintele lui Liam. Imi reaminteam tot ce se intamplase atunci dupa ce Brandon m-a facut sa sufar. In scurt timp, eram pusi fata in fata cu acel cuplu '' minunat ''.

- Hei, Liam. Ce mai faci? ii spuse Selena lui Liam imbratisandu-l.

- Hei, Sel. Bine, pe aici. Tu? il puteam vedea pe Liam cum se prefacea ca nu il vazuse pe Brandon. Asa ca, m-am hotarat ca si eu sa ma prefac, ca nu il cunosc.

- Bine. Am venit la petrecerea fratilor Jonas. Doar stii ca ei organizeaza cele mai tari petreceri.

- Da, normal ca stiu. Apropo ea sora mea, Laura.

- Buna, imi pare bine. imi spuse ea.

- Buna, si mie. Sunt o mare fana. spun eu zambitoare.

- Multumesc.....El este Brandon, prietenul meu.

- Buna, imi pare bine. zic eu zambind sarcastica.

- Buna..... zise el nedumerit dand mana cu mine.

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum