* Din perspectiva Laurei *
- Zayn, te iubesc!
- Da, da. Toti ma iubesc.
- Nu, adica ti-ai dat autogol!
- Ce?! Am inceput sa rad isteric. Mai ales la ce fata socata avea. Castigasem cu 3-1. Eram super fericita. Dupa ce jocul s-a terminat, nu a mai vrut sa joace. Asa ca am mers la mine in camera. Dintr-o data, se auzisera niste batai in usa.
- Intra! spun eu plictisita continuand sa ma uit pe telefon.
- Ce faci?
- Eve! spun eu imbratisand-o!
- Dar vad ca esti super fericita. Esti ok? spuse ea verificand daca am febra.
- Eve, sunt bine. De ce nu as fi?
- Ai uitat cumva ce zi este astazi?
- 12 noiembrie?
- Da, Laura. 12 noiembrie!
- Asa, si?
- Incerci sa ignori faptul ca este 12 sau..
- Eve, nu sunt nebuna. Stiu exact ce semnifica 12. Doar ca... nu vreau sa mai retraiesc trecutul. Azi m-am simtit foarte bine alaturi de Zayn...
- Iti place Zayn?
- Ce? Eve, nu. El e cel mai bun prieten al meu, nu as putea sa ma indragostesc de el. Stai calma!
- Ok..
- Stii, Eve? M-am gandit....ti-ar trebui si tie un prieten.
- Cumva tu ai si eu nu stiu?
- Nu, nu am. Dar tu nu vrei unul?
- Nu stiu. Nu m-am gandit la asta pana acum.
- Ca de obicei. Laura se va ocupa.
- Nu! Laura nu se va ocupa de nimic.
- Eve, nu trebuie sa tipi.
- Imi pare rau... doar ca nu vreau sa ma ajuti la acest lucru.
- Uuu, ai pus ochii pe cineva?
- Nu.
- Sigur?
- Da, Laura!
- Bine..
* Din perspectiva lui Harry *
Ma gandeam la vorbele ei de aproape o ora. Te iubesc sunt cuvinte mari. Nu poti spune asta oricui. Innebuneam gandindu-ma. Am iesit din camera mea intrand in a Laurei. Am deschis usa si am intrat direct fara sa imi pese ca Eveline era acolo. M-am dus langa Laura si i-am luat fata in palmele mele.
- E adevarat?
- C-ce sa fie adevarat?
- Il iubesti pe Zayn?
- Ce? Laura, ai zis ca nu il placi. Am ignorat-o pe Eveline, dar nu si comentariul ei.
- Pleaca! ii spun eu lui Eveline.
- Ce...
- Acum! Dupa ce a inchis usa in urma ei, am continuat sa ma uit in ochii ei care ma innebuneau de fiecare data.
- Il placi?
- Care e problema ta? A spus incruntata.
- Doar raspunde-mi!
- Nu, Harry. Nu il plac.
- Atunci de ce i-ai zis azi ca il iubesti? incepuse sa chicoteasca.
- Ce e amuzant?
- Nu am spus asta in sensul.. ala. Am zis asta deoarece isi daduse autogol si eu am casitgat! am zambit pentru ca nu era adevarat acel '' Te iubesc! ''
- Si oricum, chiar daca ar fi asa? Ce ti-ar pasa tie? A continuat ea.
- Imi pasa mai mult decat iti imaginezi tu. Si ma doare faptul ca nu vei sti niciodata. M-am ridicat vrand sa plec, dar m-am bucurat atunci cand am auzit-o.
- Harry... m-am intors spre ea, dar privirea mea era in pamant.
- I-imi pare r-rau. Spuse cu greu, balbaindu-se.
- Pentru ce? spun eu socat.
- Pentru t-tot... stiam ca ii era greu sa isi ceara scuze, pentru ca ea niciodata nu a spus cuiva acest lucru. Ea nu a regretat niciodata ceva ce a facut. M-am bucurat enorm de faptul ca eram singurul caruia ii spuse acest lucru. M-am apropiat de ea. I-am ridicat fata, putand sa o privesc in ochi. Ma apropiam de ea incet nevrand sa stric '' magia. '' Ne-am inchis ochii amandoi, apropiindu-ne unul de altul. Pana cand....
- Laura! Ne-am departat brusc atunci cand vocea lui Liam se auzi de jos. I-am deschis usa, lasand-o sa iasa prima. Mergeam in urma ei spre sufragerie. Eram putin nervos, dar in acelasi timp si fericit. Eram foarte aproape sa o sarut, mai ales ca si ea avea aceeasi dorinta.
* Din perspectiva lui Niall *
Asta era! Sansa noastra. Aveam de gand sa le spunem de relatia noastra. Toata lumea e aici. Nu mai pot da inapoi. Am luat-o pe Eve mai aproape de mine, deja privirile baietiolor devenind suspicioase. O tineam pe Eve de mana, simtindu-i si ei emotiile.
- Ce se intampla...? spuse Louis.
- Pai...baieti....noi doi...suntem impreuna. spun eu timid. Deodata, li s-au luminat tuturor fetele, si au inceput sa bata din palme. Laura a venit si a imbratisat-o pe Eve spunandu-i ceva, apoi venind la mine felicitandu-ma.
* Din perspectiva lui Harry *
Serios? Pentru asta am intrerupt eu sarutul cu Laura? Bine...posibilul sarut. O sa fie nasol. Asta inseamna ca o voi vedea mai mult pe Eveline. Yaayy! Am aplaudat mai mult pentru Niall. Dar totusi, am aflat ca este un tip puternic. Adica cine ar mai putea sa o suporte pe Eveline ca iubita?! M-am dus la Niall, am dat mana cu el, felicitandu-l cu cel mai credibil zambet fals posibil.
* Din perspectiva lui Louis *
Harry si Laura se mai uitau din cand unul la altul. Mai ales ca Harry zambea in continuu. Oare ce punea la cale? Oricum, trebuie sa ma gandesc si eu la un plan pentru a o cuceri pe Laura. Ce as putea face?
___________________________________________________________________________
Okay, sper ca v-a placut si ca nu v-ati plictisit. Ne vedem data viitore. Dar cred ca voi intarzia cu urmatorul capitol, deoarece saptamanile acestea am teze. Ne vedem:)
P.S. Uitati-va la versurile melodiei. Se potrivesc perfect! :*
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanficLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...