Capitolul 25

5.1K 222 20
                                    

*2 zile mai tarziu*

* Din perspectiva lui Harry *

Nu mai stiu ce sa cred. De cand ne-am intors din Germania, Laura ma ignora total. Inteleg ca probabil este speriata ca sentimentele sale sa nu fie ranite din nou, dar chiar nu are de ce sa ii fie teama. Inca imi amintesc atunci cand ne-am sarutat din nou, dupa mult timp. Dar din pacate, imi amintesc si ce s-a intamplat dupa acel sarut.

_Flashback_

- H-Harry...nu. Nu e bine ceea ce facem. spuse ea dupa ce intrerupse sarutul nostru.

- Imi pare rau...dar chiar nu pot face asta. continuase ea. Ma uitam in jos fara sa spun nimic. Brusc, am observat-o cum a fugit cu inima mea in mainile sale.

_End of flashback_

- Harry, omule! ma trezesc eu din trasa cu ajutorul lui Zayn care pocnea din degete in fata mea.

- Ah, Zayn. Nu te-am auzit.

- De fapt, te strig de ceva vreme. La ce te gandeai? Spuse Zayn asezandu-se pe un scaun langa mine.

- La nimic.. spusem eu uitandu-ma in jos.

- Frate, se vede ca nu esti bine. De cand ne-am intors din Germania, tu si Laura va comportati foarte ciudat. Ce s-a intamplat? Stii ca mie imi poti spune. Am stat putin sa ma gandesc daca i-as putea spune sau nu, dar pana la urma m-am gandit ca nimic nu ar merge prost daca as spune cuiva. Mai ales ca Zayn este singurul care stie despre toata povestea dintre mine si Laura.

- Cand am fost singuri in Germania, i-am marturisit din nou dragostea mea fata de ea, si i-am cerut scuze. Apoi, ne-am sarutat si...

- Stai putin! Ai spus ca v-ati sarutat?

- Da..

- Si s-a suparat?

- Nu. De fapt, chiar mi-a raspuns la sarut... spun eu zambind usor.

- Si atunci, de ce esti suparat?!

- Poate ca daca m-ai lasa sa vorbesc, ai afla.

- Scuze... asa deci?

- Ea a intrerupt sarutul nostru spunandu-mi ca a fost o mare greseala si ca nu trebuia sa faca asta. Plus ca acum ma ignora complet.

- Nu trebuie sa fii acum suparat. Isi va da seama curand ca nu a fost o greseala.

- Apropo, vii doi ati fost impreuna?

- Ce? Harry de unde ti-a venit ideea asta? Suntem doar prieteni.

- Nu stiu... doar ca va intelegeti atat de bine si nu stiu...

- Suntem doar prieteni. Te asigur! Ai cale libera! Doar daca...

- Doar daca ce?

- Doar daca, Louis nu va face vreo schema si o va cuceri

* Din perspectiva Laurei *

- Eve, iti spun ca nu vreau sa risc.

- Dar Laura, il iubesti te iubeste, de ce nu?

- Pentru ca poate din nou este o farsa si debfapt isi bate joc de mine.

- Nu cred ca este o pacaleala. De data asta, chiar cred ca spune adevarul. Eu il urasc si il cred. Tu il iubesti si nu il crezi?

- Nu stiu ce sa zic... spun eu cu capul in jos.

- Eu nu iti spun ce sa faci, dar parerea mea este ca ar trebui sa ii dai totusi o sansa. Te las. Pa.

- Pa, Eve.

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum