Multumiri

1.6K 40 5
                                    

Iata-ne, aici la finalul cartii. Inca imi amintesc prima data cand am scris la aceasta poveste. Era totul atat de banal, si de simplu. Nu imi dadeam interesul cu adevarat, era doar un hobby pe atunci, mai exact in anul 2013. Nu ma asteptam sa parcurg aceasta calatorie incredibil de lunga, alaturi cu aceasta carte sau cu oricare alta. Aceasta a fost prima carte pe care am scris-o, si am publicat-o undeva public. Niciodata nu m-am gandit ca voi ajunge atat de departe. Am inceput sa scriu din simplul motiv pentru ca ma ajuta sa evadez din aceasta lume, si pentru ca am posibilitatea sa imi creez una proprie. Ma ajuta sa uit pentru problemele mele pentru perioada, si inca ma ajuta. Cu timpul, au venit si primele voturi si comentarii. Realizand ca exista cineva caruia chiar sa ii placa aceasta carte, aceasta creatie a mea, am inceput sa scriu mai serios. Ma bucuram atunci cand cineva imi scria cate un comentariu, pentru ca niciodata nu ma gandisem ca mi se va intampla mie asa ceva. Postam aproape in fiecare saptamana, dar eu voiam sa postez zilnic. Scriam in fiecare zi. A urmat perioada mea de maturizare, unde am realizat ca aceasta poveste nu mai era la nivelul asteptarilor mele. Am reeditat cartea si ma corectam la greselile pe care inainte nu le observasem. Mi-am schimbat perspectiva, si am schimbat continuarea povestii. Niciodata nu am stiut de ce cineva are placerea sa citeasca aceasta carte banala, cand exista milioane de carti mult mai bune, si nici acum nu voi intelege. Sa fiu sincera, probabil ca daca nu eram eu autoarea, nu imi placea aceasta poveste. Ciudat, stiu. Asa ca am inceput sa scriu si alte carti, pe care cateva chiar le-am publicat. Mi-a facut placere sa scriu la aceasta carte, datorita voua. Voi toti m-ati motivat si mi-ati dat increderea sa continui, mai ales cand aveam cateva ganduri sa sterg aceasta carte. Multumita voua, am reusit sa aduc cartea la final, un final trist. Nu am vrut sa aiba un final fericit, deoarece consider ca finalurile fericite sunt cliseice. Nu spun ca nu imi plac, deoarece sunt fana infocata a filmelor si cartilor Disney. La inceput, cand scriam epilogul ma gandeam sa il termin in asa maniera incat sa mai fie si o a doua carte. Imediat ce mi-am imaginat tot felul de finaluri si inceputuri, am realizat ca nu este o idee buna. Am luat decizia sa se termine in acest mod, pentru ca nu puteam continua aventura lor pana la nesfarsit. Povestea avea sa se lungeasca si sa devina plictisitoare. Insa, asta nu inseamna ca nu as putea scrie o continuare. Din contra, vreau sa scriu o adoua carte, in care voi scrie despre Harry. Probabil ca nu este o idee atat de buna, dar imi doresc sa fac asta. Nu voiam sa termin aceasta carte niciodata, fiindca aceasta fusese prima mea creatie publicata si apreciata, insa totul are un sfarsit. Va multumesc pentru sustinerea voastra incredibil de neasteptata, si va sunt recunoscatoare pentru timpul acordat acestei povesti. Fara voi aceasta carte nu ajungea la un asemenea nivel, cel de a avea un epilog, si nici la un numar de cititori atat de mare, la care nici nu am visat. Nu credeam posibil sa reusesc sa ajung atat de departe, dar voi m-ati ajutat, si voi sunteti motivul pentru care aceasta carte inca exista. Va multumesc! 


*videoclipul este epilogul. am vrut sa ''vedeti'' ceea ce am vazut si eu cand mi-am imaginat acest epilog, si cu putin noroc am reusit sa transpun gadnurile mele pe care le-am si scris, intr-un filmulet. sper sa va placa*


- Betty Teddy, martie 2016.

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum