Capitolul 1

11.9K 424 17
                                    

Cand Liam a intrat in casa, toti baietii se uitau la el speriati.

- Nu pot sa cred ce dezordine ati facut! Sunteti imaturi si iresponsabili! a spus Liam, vocea sa auzindu-se ingrozitor de tare. Acum am inteles de ce baietii se uitau la el speriati. Si eu m-am speriat cand l-am auzit. Nu credeam ca e asa de ''dur''.

- Ea cine este? spuse tipul cret ce parea mult prea cunoscut.

- Buna.... am zis eu timida. Sunt sora lui Liam. Stiam ca ei stiu de existenta mea. Dar nu stiau ca azi ma vor cunoaste. Au venit pe rand la mine si am facut cunostinta.

- Eu sunt Harry.

- Laura.. am dat mana cu el, amandoi privindu-ne ciudat. A urmat sa vina toti pe rand si sa ne cunoastem.

- Acum ca va cunoasteti, face-ti curat aici! spuse Liam gesticuland spre canapeaua intoarsa si toate lucrurile puse alandala.

- Si Liam, unde este camera mea? intreb eu curioasa.

- Ah, da. Hai sa te conduc. Camera mea era la mansarda. Super! Ador sa locuiesc sus. Aveam si un mic balcon. Camera era colorata si plina de viata, transmitand veselie. Era superba. Nu imi puteam dori una mai frumoasa! Liam m-a lasat singura pentru a imi aranja lucrurile. Chiar daca stau doar o saptamana, nu suport sa stau cu hainele in geamantan. Dupa o ora plina de curatenie, am decis sa merg jos. Acum, sufrageria era curata, canapeaua fiin la locul ei si baietii jucandu-se jocuri video.

- Hei, ce va jucati? spun eu asezandu-ma langa ei.

- Dead Island. imi spuse Niall.

- Ador jocul asta. imediat ce am spus asta, toate privirile erau atintite spre mine.

- Ce?! zic eu confuza.

- Te joci jocuri video? intreba Zayn.

- Da, le ador. Am cu cine semana. spun uitandu-ma la Liam. Ei au continuat sa se joace. Dupa scurt timp, Louis m-a intrebat daca vreau sa joc. Am acceptat. Pentru a va pune la curent, Dead Island este un joc cu zombie. Trebuie sa supravietuiesti intr-o insula. Imi place jocul asta. Chiar daca iti mai apar din cand in cand zombie pe ecran. Dupa inca o ora de jucat in continuu, am hotarat sa merg in camera mea. Am deschis laptopul. Am intrat pe retelele de socializare, dupa scurt timp plictisindu-ma. Vazandu-mi in coltul camerei vechea mea chitara, am luat-o si am incpeut sa cant cateva acorduri. Imi place mult muzica. Cred ca seman cu Liam. Am tresarit cand usa se deschise brusc.

- Scuze, nu vroiam sa te intrerup.

- Nu e nimic, Zayn. Nu era mare chestie.

- De unde stii sa canti la chitara? spuse asezandu-se langa mine.

- Am invatat de la Liam.

- Esti directioner? m-a intrebat pe un ton amuzat.

- Nu prea. zic eu razand. Mie imi place muzica rock.

Te-ai gandit vreodata sa iti faci o trupa? Poti deveni cunoscuta foarte usor doar esti sora lui Liam Payne! spuse dramatizand.

- Nu imi place celebritatea. Voua va place sa fiti urmariti de fani si de paparazzi? Voi munciti in fiecare zi si nici macar nu dormiti. E grea viata voastra. Nici nu a apuc sa il vad pe Liam. Ma mir ca aveti o saptamana libera.

- Hei, nu am zis ca vei deveni la fel de cunoscuta ca noi. spuse facandu-ma sa rad. Mi-a urmat exemplul, incepand sa rada impreuna cu mine. Zayn chiar e de treaba. Cred ca o sa ne intelegem bine.

- Vroiam sa te intreb ceva. Diseara, fratii Jonas organizeaza o mega petrecere Vrei sa vii?

- Nu stiu, Zayn. Sunt cam timida. Plus ca vor veni si paparazzi si alte vedete.

- Stai linsitita, vom sta numai cu tine.

- Bine....cand este? spun eu cedand.

- Intr-o ora.

- Si atunci de ce pierdem timpul vorbind? zic eu alergand spre dulap.

- De ce mi-am imaginat ca asa se va intampla?! spuse Zayn razand.

- Ha, Ha, foarte amuzant. Zayn a plecat, lasandu-ma sa ma imbrac. Si acum, intrebarea ce ne defineste pe noi, fetele: '' Cu ce sa ma imbrac? '' Dupa ce am scos aproape toate hainele din dulap, am ales o simpla rochie alba cu dantela. Nu dupa foarte mult timp, cand terminasem machiajul meu, am coborat in sufragerie. Acolo era doar Niall si Harry.

- Uau! spun ei in acelasi timp privindu-ma.

- Ce e uau?

- Tu. imi raspunse Harry.

- Mersi. spun incercand sa il ignor. Dupa putin timp, au coborat si ceilalti. Si Louis si Zayn m-au complimentat in legatura cu aparitia meu. Danielle arata foarte bine. Era imbracata intr-o rochie pana in genunchi de culoare rosie. Purta niste pantofi negri cu toc si o geanta asortata.

- Danielle, arati superb.

- Mersi, Lu. Si tu arati foarte bine. m-a complimentat Danielle.

- Lu?! intreba Niall nedumerit.

- Da, vine de la Laura. raspund eu.

- Bine, bine. Hai sa ne grabim. Nu vrem sa intarziem. spuse ca de obicei, Liam. In scurt timp, ajunsesem in fata unui club. In jurul sau era foarte multa lume. Ma intreb cat de aglomerat este inauntru. Am coborat din masina, vazand multe vedete pe covorul rosu facand poze. Cu greu m-am abtinut sa nu ma duc la ele si sa le cer un autograf. Noroc ca Liam m-a avertizat in legatura cu asta. Altfel, acum eram la politie din cauza hartuirii vedetelor. Am trecut de covorul rosu, fara sa ma opresc si sa ma las orbita de camerele milioanelor de paparazzi. Am intrat in club, fiind aceeasi aglomeratie ca afara. Fratii Jonas erau pe scena, cantand o melodie cunoscuta mie, si una care imi placea, de asemena. Dupa aplauzele multimii, fratii Jonas s-au dat jos de pe scena. Liam a ridicat mana pentru a le da de veste unde ne aflam. S-au inghesuit si au zambit fortat persoanelor ce ii felecitau pentru interpretarea lor. Imediat ce au scapat, au venit langa noi.

- Buna, eu sunt Joe. Chiar daca sunt o mare fana a fratiilor Jonas, am decis sa nu ma comport ca o disperata. Asa ca, m-am comportat chiar normal. Cred ca nici Liam nu se astepta la asta.

- Buna, eu sunt Laura. Sora lui Liam.

- Liam, parca ne-ai zis ca sora ta are 17 ani. intreba Kevin.

- Pai, am 17 ani...

- Serios? Pentru ca pari de 18. continuase Nick. Am inceput sa radem cu totii. Dupa ce am mai stat de vorba cu cei de la Jonas Brothers, am mai facut cunsotinta si cu alte vedete. A fost o seara chiar reusita. Liam mi-a spus ca trebuie sa mai cunosc pe cineva. Eram chiar curioasa. Am fost socata cand am vazut pe......

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum