Dupa ce am dat declaratie la politie impotriva idiotului cum ca ne-a '' spart casa'' , am plecat inapoi la Eve. Au mers toate cu mine la baie pentru a ma ajuta sa imi dau jos bandajul fals. In timp ce toate trageau de mana mea, am inceput sa radem de trasnaia pe care o facusem.
- Ce se intampla aici?! intreba Liam ce tocmai intrase. Ne-am oprit toate din ras, privindu-l pe Liam cum se holba la bandaj speriat.
- Am uitat de asta.. soptise Danielle
- Ce ai mai facut acum?!
- Liam, nu s-a intamplat nimic. Lasa-ma sa iti explic. incercam eu sa il calmez.
- Liam, calmeaza-te, nu s-a intamplat nimic grav. Nu si-a rupt mana este un bandaj fals. spuse Danielle scuturandu-mi mana in aer.
- Poate ca daca imi vei mai face mult asa, o sa fie unul real. spun eu tragandu-mi mana din a ei.
- Imi explica si mie cineva ce dracului se intampla?! tipa Liam. Danielle l-a luat de mana si l-a dus in alta camera. Imi era frica de ce ii putea spune, asa ca am mers dupa ei.
- Danielle, lasa-ma pe mine sa vorbesc cu Liam. Danielle a fost de acord. Cand a trecut pe langa mine, Danielle mi-a soptit incat sa nu auda Liam: Ai grija ce spui.
- Deci? Spuse Liam nerabdator incrucisandu-si bratele.
- Pai....aa....stii.....a fost de fapt...o.....gluma! Adica....ne jucam carti, si...si.....am pierdut! Apoi...am.....fost...obligata...sa.....imi pun...un bandaj fals. spun eu zambind cand termin de mintit. Liam se uita suspicios la mine, eu incercand sa ii evit privirea.
- Si te astepti sa cred asta? rupse el tacerea.
- Pai, din moment ce este adevarul...da. ii raspund eu simplu. Si-a dat ochii peste cap, si a iesit din camera, lasandu-ma singura. Peste cateva secunde, in camera intrase Danielle.
- Imbracata-te cu asta. spuse ea dandu-mi o rochie.
- De ce? spun eu in timp ce admira superba rochie. Era complet neagra, cu paiete in partea de sus.
- Nu iti pot spune. Doar imbraca-te cu ea! Imi spuse inainte sa inchida usa in urma ei. Am facut cum mi-a spus, si m-am imbracat cu acea rochie. Langa usa, erau asezati niste pantofi asortati cu rochia. Langa pantofi era si un plic ce tinea locul gentii. M-am incaltat cu pantofii si am luat si plicul iesind din camera.
- Ok, ce se intampla? intreb eu inca confuza. Fetele s-au ridicat de langa Liam, si m-au bagat din nou in camera unde fusesem mai devreme. M-au pus pe un scaun, ele incepand sa ma fardeze.
- Fetelor, ce se intampla? Nu inteleg nimic!
- Poti sa nu mai vorbesti? O sa iti placa mult! spuse Selena. Am decis sa tac. Poate chiar o sa-mi placa ceea ce vor sa faca. Sa speram. Dupa nu foarte mult timp, au terminat machiajul meu, care arata superb. Nu stiam unde mergem, dar dupa ce s-au imbracat si ele elegant, am plecat cu masina. In scurt timp ajunsesem in fata unui local. Arata parasit, si nici nu cred ca era cineva pe acolo. Liam a parcat masina, si am intrat in acel local. Mergeam incet, cu fetele si Liam in urma mea. Era intuneric. Brusc, m-am oprit atunci cand luminile s-au aprins impreuna cu muzica pe fundal, si cu foarte multe persoane care au strigat '' SURPRIZA! '' Harry a venit si m-a luat in brate, vazand cat de socata eram. M-a luat in brate, eu ne mai putand sa imi stapanesc lacrimile de emotie. Ceilalti nu si-au mai mentinut atentia spre noi, si s-au intors la petrecere. Harry m-a dus intr-o camera mai retrasa, unde era intuneric.
- Imi pare rau ca am anulat intalnirea noastra, dar aparusera niste complicatii la surpriza. spuse el luandu-ma de maini.
- Pentru ce sunt toate astea?
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanfictionLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...