49. Bölüm "FİNAL"

2.6K 158 279
                                    


BİR SENE SONRA HYUNJİN

Dönüp yüzüme baktığında, bu konuya farklı bir açıdan yaklaştığını anladım. Yol
boyunca, Vegas'ta evlenmeye karar vermiş olmamızın heyecanıyla düşüncelerimiz o kadar dağılmıştı ki gerçeği unutmuştuk.

"Ah," diye iç geçirerek bana bakarken ona yetiştim.

Kasaya doğru yürüdük ve Felix'in ne düşündüğünü anladım, biz evlenirken
Seungmin ile annesinin orada olması gerekiyordu. Orada olmak zorundalardı.

Karen, Felix'i eşim olurken göremezse çok üzülürdü.

Aldığımız yiyeceklerin ve kafeinin parasını ödedik. Aslında o benimle tartışarak parayı kendi ödedi ve ben de ona izin verdim.

"Hâlâ gitmek istiyor musun? Bana söyleyebilirsin, meleğim. Bekleyebiliriz," dedim emniyet kemerimi takarken. Portakallı şekerleme paketini açtı ve bir
tanesini alıp ağzına attı.

"Evet, istiyorum," diye ısrar etti.

Fakat bu bana doğru gibi gelmiyordu. Benimle evlenmek istediğini biliyordum,
hayatımı onunla geçirmek istediğimi de biliyordum fakat her şeye bu şekilde başlamak istemiyordum. Ailelerimizin orada olmasını istiyordum. Küçük
kardeşimin ve minik Abby'in de bunun bir parçası olmasını, koridorda yürürken üzerimize çiçek ve pirinç atmalarını ve insanların, biri evlenirken ailenin en ufak bireylerine yaptırdıkları şeyleri yapmalarını istiyordum.

Seungmin'in düğününe ne kadar çok yardım ettiğini söylerken gözlerinin nasıl
parladığını görmüştüm.

Felix'im için her şeyin mükemmel olmasını istiyordum, bu nedenle yarım saatsonra uykuya daldığında, babamın evine geri dönmek üzere yönümü değiştirdim.

Uyandığında şaşırdı fakat bana küfür filan etmedi. Emniyet kemerini çıkardı,
kucağıma çıktı ve yanaklarından akan yaşlarla beni öptü."Tanrım, seni seviyorum Hyunjin," dedi boynuma sokularak. Bir saat daha arabada kaldık. Onu kucağımda tuttum ve ona Smith'in düğünümüzde bize pirinç atmasını istediğimi söylediğimde güldü ve bana Smith'in pirinçleri büyük olasılıkla çok dikkatli bir şekilde tane tane atacağını söyledi.

İKİ YIL SONRA FELİX

Üniversiteden mezun olduğum gün kendimle gurur duyuyordum. Hayatımdan her yönüyle çok mutluydum fakat artık yayıncılık sektöründe çalışmak istemiyordum.

Evet, geleceğinin her bir ayrıntısını saplantılı bir şekilde planlayan Felix Yongbok, üniversite hayatının ortalarında fikrini değiştirmişti. Bu değişiklik, Seungmin'in eşinin bir düğün organizatörü bulmak istememesiyle başlamıştı. Düğününü planlamaya nereden başlayacağını bilmemesine rağmen organizatör tutmama konusunda inatçı davranmıştı.

Fakat Seungmin ona yardım etmişti. Muhteşem bir nişanlı olduğu için bizimle geç saatlere kadar dergilere bakmış iki farklı zamanda, on farklı pastanın tadına bakmak için derslerini kaçırmıştı. Onca insan için öylesine önemli bir günde kendimi sorumlu hissetmek çok hoşuma gitmişti. Organizasyon ve başkaları için bir şeyler yapmak benim uzmanlık alanımdı.

Düğün boyunca bunu yalnızca hobi olarak daha sık yapmaktan çok hoşlanacağımı düşünüp durmuştum fakat aylar geçtikçe kendimi evlilik fuarlarında bulmuş ve sonra da Kimberly ile Christian'ın düğününü organize etmiştim.

Vance'in New York'taki ofisinde çalışmaya devam etmiştim çünkü paraya
ihtiyacım vardı. Hyunjin benimle New York'a taşınmıştı ve ben ne yapacağıma
karar verirken onun faturalarımı ödemesini istemedim çünkü üniversite
derecemle ne kadar gurur duysam da artık o alanda çalışmak istemiyordum.

Uncontrolled LOVE -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin