Odamın perdelerini kapattım şamdanlıktaki mumları yaktım yatağa yattığımda. Kapı çaldı "girin" dediğimde Karan içeriye girdi "Neden çekip gittiğini anlamıyorum?" Dedi
"Sadece yoruldum ve dinlenmek istiyorum" dedim Pelin ve Aren hakkında ya Deniz ya da Karan yalan söylüyordu bunu öğrenmeden konuşmak istemiyordum. İçimde bir yerde emindim ama ikisinin arasında bir şey olduğuna çünkü bakışlarını gördüm Denizin anlattığı o kız ben olamazdım.
"Anladım eğer bir şey olursa aşağıdayım" dedi odadan çıkmadan yanıma gelip yanağımdan öptü.
İlk defa beni öpmesinin heyecanını kalbim yaşayamadı.
Sabah olduğunda güneş odama sızıyordu yataktan kalkıp kendime gelmeye çalıştım odamda ki banyoya girip ılık bir duş alıp hızlıca çıktım.
Üstüme tülden beyaz bir elbise giydim saçlarımı açık bırakıp odadan çıktım yemek salonuna gittiğimde herkes burada kahvaltı yapıyordu.
"Günaydın" dedim çalışanlar daha ben otururken önüme kahvaltı tabağı koydular herkes tek tek günaydın derken Karana baktım dalgın gözüküyordu.
"İyi misin?" Diye sordum birbirimize tek sorduğumuz soru nerdeyse buydu birbirimizi bulduğumuzdan beri hiç bir şey tam anlamıyla yolunda gitmemişti. Belki daha normal şartlarda karşılaşmış olsak daha farklı olurdu.
"İyiyim sen nasılsın dinlenebildin mi?." Dedi kafamı sallayıp önümdekilerden yedim bakışlarım karşımdaki Pamir'e kaydığında sadece kahve içtiğini gördüm.
"Kahvaltıdan sonra eğitimin başlıyor" dedi sadece kafamı salladım Hazal bana bakıp "Duru" dedi bakışlarım ona döndüğünde
"artık konuşalım lütfen" dedi bahane olarak "bu gün eğitimim var başka bir zaman" dedim hızlıca bir kaç şey daha yiyip Pamir'e baktım.
"Kahven bittiyse hadi başlayalım eğitime" dedim kahvesini ağır yudumlarla bir kaç seferde içtikten sonra "kahvaltın bittiyse hadi eğitime" dedi sandalyeden kalkıp "ben ne dedim az önce?" diye sordum.
omzunu silkip "çok konuşma bir prenses az konuşur ilk ders" diye akıl vermeye kalktı ters ters bakış attım. Benden prenses olmazdı.
Karana son kez baktım göz kırptığında gülümseyip Pamir'le birlikte çıktım. Pamir'i takip etmeye başladığımda sarayda beni girmediğim çoğu odanın yanından yürütüyordu. Bir sürü kapının yanından geçip en sonda duran odanın kapısını açtı geçmem için yol verdi.
İçeriye girdiğimde duvarda bir çok çeşit silah asılı olduğunu gördüm oklar kılıçlar sapan, hançerler ve ismini bilmediğim bir kaç şey daha.
"Kendini savunmayı öğrenmelisin boynunda ki kolyenin önemini biliyorsun artık onu almaları için ya seni öldürmeleri gerekiyor ya da diğer kolyenin sahibi alabilir." Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyada Tutsak
FantasyBir genç kız uyuduğunda hayatında hiç tanımadığı biriyle tanışır ve rüyasında gördüğü kişiye bağlanır. 2 yıl boyunca aynı kişiyi görmesini normal görmeyen ailesi, psikolojik yardım alması için tedaviye gönderirler, fakat kolyesi sayesinde uyurken ba...