Kapıyı açtığında "burda bu saate ne işin var." Dedi. "Duru yok ortalıkta onu bulmama yardım et. Nerde olduğuna bak" Dedi.
"Neden bu kadar endişelisin?" Diye sordu Bars. "Eğer yine onlar aldılarsa Duruyu benden hepsini öldüreceğim. Şu lanet güçlerini kullanmayacaksan gideceğim." Dedi.
Demek ki Barsında gücü vardı ve istediği kişinin yerini görüyordu. "Sakin ol Pamir belki başka bir yerdedir." Dedi Bars.Pamiri konuşturmaya çalışıyordu.
"Ailesinin evine baktım. Evinin yakınlarında ki kumsalada. Götürmüştü beni ordada yok başka bir yere gitmiş olamaz." Dedi haklıydı buraya geldiğimi tahmin edemezdi.
"En son ne zaman gördün?" Dedi Bars kapıdan büyük bir gürültü sesi geldi. Birisi tekme atmıştı. Kimin olduğunu tahmin etmek zor değildi. "Yanıma gelmişti kötü gözüküyordu ama uzak durmak istiyorum anlıyor musun? Git dedim, ters davrandım kapıya oturdu saatlerce önce ağlama sesi geliyordu sonra uyuduğunu anlayınca kapıyı açtım hasta olmasın diye. Kapıya yaslı olduğu için sırtı yere düştü. Canı acıdı benim yüzümde. Karnında ağrıyordu, kalkamadı ama yardım etmedim. İçim gitti ama artık olmaz onunla yakınımda dursun istemedim. Giderken acı çekiyordu ama gitti bıraktım ve gitti." Dedi.
Söyledikleri canımı o kadar acıtıyordu ki ondan ilk defa dinlemiştim aramızdakileri onun gözünden. Beni gerçekten istemiyordu. Pamirden belkide uzak durmam gerekiyordu.
"İçeriye geçsen iyi olur." Dedi Bars. Ben endişeyle koltuğu sıktım "artık oyalanacak vaktim yok söyle ve gideyim." Dedi.
"İçeriye geç Pamir!" dedi Bars ne diyeceğini bilemiyor gibi. Ayak sesleri duydum ve saniyeler sonra kapıda onu görünce bakışları beni buldu dağılmış gibi gözüküyordu.
"Duru..." dedi sadece. Arkasından giren Barsa baktı "ne işin var burada?" Dedi. Ayağa kalktım masanın üstüne duran ilaçlara sabaha kadar içtiğimiz kahve bardaklarına baktı "iyiyim ben." Dedim onun gibi dümdüz.
"Kafana göre gidemezsin." Dedi sert bir sesle. Kendini savunmak için "git demedin mi?" dedim güçsüzlükle.
"Odana git dedim!" Bars, Pamirin omzuna dokunduğunda sakin ol der gibi omzunda ki elini hızlıca çekti ve Barsa yumruk attı. Şaşkınlıkla Pamire baktığımda konuşmamı bakışları ile engelledi.
Pamir'e bakmak için bir adım atacağım anda "benimle dalga mı geçiyorsunuz siz? birisi buraya gelir haberim yok. Diğeri burda olduğun halde kapıda benimle dalga geçer. Kafanıza göre hareket edemezsiniz ." Dedi bağırarak.
"Bağırma" dedim sinirle "o zaman nasıl davranman gerektiğini öğren. Saraydan kafana göre gidemezsin herkesin hayatını tehlikeye atıyorsun şımarık bir kız çocuğu gibi davranma." Dedi.
"Ya sen kendinden başka hiçbir şey düşünmez misin? Ne yaşadığımı sormadın bile senin yanına geldim ben" dedim onun gibi bağırarak "yanında sevgilin varken mi?" dedi. Hala aynı muhabbeti yapıyordu "sen korkak adamın tekisin." Dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyada Tutsak
FantasíaBir genç kız uyuduğunda hayatında hiç tanımadığı biriyle tanışır ve rüyasında gördüğü kişiye bağlanır. 2 yıl boyunca aynı kişiyi görmesini normal görmeyen ailesi, psikolojik yardım alması için tedaviye gönderirler, fakat kolyesi sayesinde uyurken ba...