31. Bölüm: Visal

19 4 3
                                    

Hızlıca omzuna çarpıp yanından ayrıldım evlerimizin içi aynı olduğu için aşağıya kattaki lavaboya gittim ama doluydu üst kattakine çıktığımda yine karşılaştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlıca omzuna çarpıp yanından ayrıldım evlerimizin içi aynı olduğu için aşağıya kattaki lavaboya gittim ama doluydu üst kattakine çıktığımda yine karşılaştık.

"Beni mi takip ediyorsun?" Diye sordum. omuzlarını silkip "hayır" dedi. Ben lavaboya girdiğimde aynada elbisemin içimi gösterdiğini gördüm. "Lanet olmasın ya" diye bağırdım. Silsem daha fazla içim belli olacaktı.

Lavabonun kapısı açıldığında hızlıca döndüm "sen bela mısın? gitsene" dedim.

"Sana elbise getirdim" dedi. Elindeki kırmızı elbiseye baktım "istemiyorum elbise, hem üstündekini beğenerek giymiştim." Dedim.

Gözleri vücudumda gezdiğinde "bakmasana" dedim gözleri gözlerimi bulduğunda "başımıza ne geldiyse keçi inadından." Dedi ve beni süzmedi bittiğinde "beyaz renk seni soluk göstermiş."

Kaşlarım çatıldı "efendim" dedim. Yanıt vermek yerine elbiseyi bana uzatıp "giy şunu" dedi. Böyle aşağıya inemezdim. Elbiseyi elinden aldım.

"Çık dışarı." Dedim üstüme doğru yürüdü "bana bağırırsan seni camdan sallarım." Dedi. Omzumu silkip "yapamazsın" dedim.

"Evet üstünde elbise varken yapmam." Dedi. Bir şey demeden çıktığında elbisemi değiştirdim.

Kırmızı elbisede beyaz kadar güzel olmuştu. Kapıyı açtığımda kapıda bekliyordu kolundan tutup aşağıya çektiğimde ne yaptığımı anlamak için bana bakıyordu önüme dönüp insanların içine girdik. O

Herkes bize bakıyordu sanki. Garson kızın yanına gidip elinden içeçekleri aldım. "İçer misin?" Diye sordum ona doğru uzatırken bardağı üstüne bıraktım.

İçeçek üstüne dökülürken deri ceketinden akmaya başladı. "Neyse güzel değildi zaten." Dedim kaşları hafif çatıldı.

Bir anda ben bacaklarımdan tutup omzuna aldı çığlık atarken Hazal'ın "Pamir napıyorsun." Dediğini duydum yürümeye başladığında

"Bırak beni." Diye bağırdım durmadı yürümeye devam edince sırtına bir kaç yumruğumu geçirdim ama durmuyordu kokusu burnuma doldu.

Havuzu gördüğümde korkuyla baktım. "Sakın aklımdan geçeni yapma." Dedim İsminin Pamir olduğunu öğrendiğim kişi "Hazal evi boşalt." Diye bağırdı.

"Suya atarsan beni seni öldürürüm." Dedim omzundan kucağına doğru aldı beni. "Maalesef prenses sen bunu hak ettin." Dedi ve beni suya doğru attığında hava süzüldüm.

Suya düştüğümde önce en dibe kadar battım hazırlıksız olduğum için tüm suyu yutmuştum öksürerek sudan çıktığımda nefes almaya çalıştım.

Bana gülerek bakıyordu onu kandırmak için "nefes alamazıyorum." Dedim zar zor konuşuyor gibi yaptım kaşları çatıldı.

Elimi boğazıma götürdüm yalandan bir öksürük krizine girdim. Suya atlayıp yanıma geldiğinde "iyi misin?" Dedi. Merdivene doğru yüzmeye başladım "ödeştik" dedim göz kırpıp.

Rüyada TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin