Karanı bulmak için Sarayda gezmeye başkadım. Büyük salona gideceğim esnada Karanla, Barlasın konuşmasını duydum yaptığım yanlıştı ama adımları durdu."Göze batmam zaten kimse fark etmiyor bile" dedi Karan. Sesleri kısıktı ama duyabiliyordum. Barlas "saçmalama Karan 2 gündür üst üste idare edemem" dedi.
Ne olduğunu anlamamıştım "gitmem gerekiyor diyorum neyini anlamıyorsun!Pelin'le konuşmam gerekiyor. Beni bekliyor." Dedi yerimde kaldım sessizce "birisi duysa sonumuzu getirirsin Karan bu son" dedi adım sesleri gelince hızlıca uzaklaştım. Ahıra gidip Zeus'u çıkardım bindiğimde saraydan hızlıca uzaklaştım.
Yalan söylemişti bana tanımıyorum demişti. Deniz günlerce abisinin sevgilisinden bahsetmişti bana. Ya o kişi Pelinse? Neden bu duyduklarım beni Karandan uzaklaştırıyorsa. Neden hiç kıskanmamıştım? Karanla birbirimizi bulduğumuz günden beri ondan sadece uzaklaşıyordum.
Zeusla hızlandık sanki beni nereye götürdüğünü biliyor gibiydi uzun süre yolculuğumuzda köprüde durdu.
Kalbimin kırıklığı ile ağlıyordum bağıra bağıra. Beni kimsenin duymayacağını biliyordum saatler geçti bekledim.
Bir gün geçti hala bekliyordum tam 3 gün beklemiştim ağlayarak Pamir'i gelmemişti, oda gitmişti. Neden beklediğim kişi Karan değildi bilmiyorum ama her şey belliydi. Pelin hakkında en başından beri yalan söylediğini biliyordum .
Zeus gitmişti çoktan nasıl döneceğimide bilmiyordum. Gözlerimi kapattım elim kolyeme gitti Pamir'in öğrettiğini yapacaktım.
Hayal ederken nereye gitmek istediğimi bilmiyordum Pamir nerdeydi bilmiyorum. "Duru" dedi bir ses gözlerim açıldığında karşımda Pamir'i gördüm hayal mi görüyordum?
"Git" diye bağırdım gelmesini bekliyordum oysa "nereye?" diye sordu sanki cevabı yok gibi "git işte gelmedin gittin şimdi yine git" dedim gözyaşlarım arasında.
Yanıma gelip dizlerinin üstüne çöktü "seni almaya geldim" dedi başımı iki yana salladım "sende yalancısın sanada güvenmiştim anneme götürecektin beni." Dedim
Gözyaşlarımı silmek için elini uzattığında "dokunma bana" dedim beni dinlemedi eli yanaklarımı buldu "gitmem gerekiyordu" dedi
Başımı iki yana sallayıp "gerekmiyordu ben senin yanında kalmak istedim ve sen gittin her şey senin yüzünden beni o gece neden kurtardın." Dedim
Sanki dediklerim acı veriyordu "gitmemeliydim." Dedi ama gitmişti "seni arkadaşım olarak gördüm Pamir yanında durdum o gün hiç bir şey demedim ama sen yinede gittin bu saatten sonra sanada güvenemem." Dedim ona sırtımı dönüp.
Sırtımdan sarıldığında yine içim üşüdü gibi oldu ellerim titredi "bırak beni" diye bağırdım beni kucağına aldığında mecbur gözlerine baktım "burda kalacağım." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyada Tutsak
FantasyBir genç kız uyuduğunda hayatında hiç tanımadığı biriyle tanışır ve rüyasında gördüğü kişiye bağlanır. 2 yıl boyunca aynı kişiyi görmesini normal görmeyen ailesi, psikolojik yardım alması için tedaviye gönderirler, fakat kolyesi sayesinde uyurken ba...