32. Bölüm: Kabulleniş

14 2 0
                                    

"Ne dedim şimdi ben?" Dedim ellerimi iki yana açarak Hazal yanıma gelip "bu ara biraz öfkeli üstüne gitme bence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne dedim şimdi ben?" Dedim ellerimi iki yana açarak Hazal yanıma gelip "bu ara biraz öfkeli üstüne gitme bence." Dedi merakla Hazala dönüp "neden?" Diye sordum.

"Yakınlarını kaybetti?" Dedi. Kaşlarım çatıldı "ne kadar yakın?" diye sorarken merakıma yenilmiştim.

"Çok yakınlarını" dedi sadece. Daha fazla sorgulayamadım. Pamir önden yürürken ona baktım ne kadarda dik yürüyordu oysa ben yakınlarımı kaybetsem kendime gelemezdim.

"Sen hiç yakın birisinin ölümünü gördün mü?" Diye sordu. Başımı iki yana salladım "daha önce bir ölü bile görmedim" dedim zorlukla tebessüm ederken

"Bir gün ben ölsem korkar mıydın?" Dedi gülerek başımı salladım "kesinlikle korkardım."

Başını iki yana sallayarak oda güldü. "Hem benim yanımda ölmen yüzde bir ihtimal." Dedim. Bars konuşmamıza şahit olarak "yanında birisi yaralanırsa kalp atışları yavaşlamış olabilir nabzını iyi dinle." Dedi kaşlarımı çatarak.

"Bana neden böyle şeyler anlatıyorsunuz ?Niye ölüm döşeğinde olan birinin nabzına ben bakayım anlamam zaten." Dedim.

Bars kahkaha attığında şaşkınlıkla ona baktım bakışlarımı fark ederek "onu anladık zaten." Dedi. Bunların hepsinde bir sorun vardı "anlayabileceğim dilden mi konuşsan kendi kendine espri yapıp kendi kendine gülüyorsun." Dedim kaşlarımı çatıp.

"Kusura bakma." Dedi tekrar Hazal kıkırdayınca ona döndüm "yüzde bir ihtimali birazdan gerçekleştireceğim." Dedim.

"Size daha fazla katlanamayacağım en azından şimdi onu birazda olsa anlıyorum." Diyip Pamirin yanına doğru yürüdüm.

Sanki yanına gittiğimi fark etmiş gibi adımları yavaşladı hızlıca yanına gidip "bu arkadaşlarının sorunu ne tam olarak?" Dedim bakışları bana döndü ellerini ceplerine koydu.

"Boşver çözmeye çalışırsan onları kafayı yersin." Dedi ısrarla "merak ediyorum ama." Dedim peşinden giderken "bak Bars ile Barlas düşman benle de Barlas düşman Hazalla Barlasta ayrıldılar geri barıştılar. Barlas kötü bir adam onun yüzünden dünyanın sonu geliyordu hatta Hazal daha önce öldü sandık benim sevgilim onun nabzına bakamamamış sadece kalbi yavaşlamış." Dedi

Ben şaşkınlıkla Pamir'e baktığımda istemsizce açılan ağzımı zorla kapattım "şaka yapıyorum sadece." Dedi ben Pamir'e bakıp "sevgilin mi var?" Diye sordum. Güldüğünde gamzeleri çıktı daha önce hiç böyle bir gamze görmemiştim. Yüzünde ki sert ifadenin ardında bu kadar güzel bir ayrıntı olması diğer erkeklere haksızlıktı "bu kadar sorduğum şey arasında ona mı takıldın?" Dediğinde telaşla bakışımı yanaklarından çektim.

Başımı sallayıp "senin gibi birisine kim katlanır merak ettim." Dedim gülerek.

"Sormak lazım." Dedi sevgisi acaba nasıl birisiydi. "Sizinle mi kalıyor?" Dedim başını sallayıp "bu aralar aramızda değil" dedi. "Senden kaçmıştır kesin" dedim evin önüne geldiğimizde "o beni bırakmaz" diye ani bir cevap verdi.

Rüyada TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin