Bir anda havalandığımda daldığını fark ettim. Gözlerimi açmadanda beni taşıyan kişinin Pamir olduğunu anlayabiliyordum omzunda yatarken kokusu buram buram geliyordu.
"Ne gibi kokuyorsun biliyor musun?" Dedim gözlerimi açmadan. Sessiz kaldı "acı gibi kokuyorsun" dedim uykulu bir sesle
"Acımı?" Dedi sorar gibi "evet bu gün acı gibi kokuyorsun. Kalbimi acıtıyorsun, hayallerimi, duygularımı, düşüncelerimi" merdivenden çıktığını anladım odamın kapısı açtı beni dizine oturtup sonra yatağıma yattığımda.
Gözlerimi açmayacak kadar halsizdim. Yatağın köşesinde hareketlilik olduğunda oturduğunu anladım.
Elleri yanımda baskı yaptı sonra nefesini boynumda hissetim nefes aldı derin bir şekilde.
"Ne gibi kokuyorsun biliyor musun?" Dedi"Ne gibi kokuyorum" dedim bir süre sustu "kaybediş gibi" dedi sonra uzaklaştı "bu sana son yakınlaşmamdı Duru saraya döndüğümde sadece Vezirin olacağım." Dedi içim burkuldu tek yanımda olan kişi oydu ve onu kaybetmiştim.
"Saraya döndüğümüzde mi bitecek." Dedim gözlerimi araladığımda "Evet" dedi.
Ayağa kalkacağı sırada onun dediklerini yaptığını biliyordum "bu gece benimle yatar mısın?" Dedim
Dışarıdan gelen ışık aydınlatıyordu yüzünü sadece ama şaşkınlığını görebiliyordum. Gideceği sırada elinden tuttum yana kaydığımda bu istediğimin yanlış olduğunu biliyordum. Hatta ikimizinde pişman olacağını ama o yanımdayken aramızdaki çekimi engellemekte zorluk çekiyordum.
Gözlerime baktı sonra geri dönüp yanıma doğru uzandı yüzü yüzüme dönüktü eli başının altındaydı. "Teşekkür ederim." Dedim
Gözleri üzerimde gezdi sadece ona bakınca ağlama isteğimi durduramıyordum ona bakınca acı hissediyordum beni kurtardığı günden beri pembe bulutlardan çıkıp, siyah kara bulutlara girmiştim. Gerçekleri gösteriyordu bana yalan söylemiyordu.
Eli yüzüme gitti parmakları yanağımı okşadı. "Neden böyle davrandığını anlayamıyorum." Dedi sanki içinden geçen düşünceleri dışından söylüyordu "nasıl?" Dedim
"Hem gelmek hem gitmek istiyorsun." Dedi cevap vermedim sadece onunla uyumak istiyordum bir kez.
Gözümden yaşlar firar ederken bakışlarımı kaçırmadım. Alışmıştı bu hallerime artık sorgulamıyordu "senin sulu gözlerini sevmiyorum." Dedi
"Bende" dedim sadece Elim yüzüne gitti benimde bir cesaretle yeni çıkan sakallarını geldi elime yüzü oldukça yumuşaktı. "O kadar kusursuzsun ki." Dedim uykunun verdiği cesaretti sanırım veya mayışıkşıklık.
Yatakta hafif aşağıya doğru kaydı başı yastığa gelirken elini başının altından çekti. Eli belime gittiğinde beni kendine çekti. Vücutlarımız birbirine kenetlerken bende ona sarıldım başını başıma yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyada Tutsak
FantasyBir genç kız uyuduğunda hayatında hiç tanımadığı biriyle tanışır ve rüyasında gördüğü kişiye bağlanır. 2 yıl boyunca aynı kişiyi görmesini normal görmeyen ailesi, psikolojik yardım alması için tedaviye gönderirler, fakat kolyesi sayesinde uyurken ba...