Her şeyin üstünden iki gün geçmişti sarayda bir koşturma vardı iki gündür tüm herkesin önünde krallığın koruyucuları bizim olmamızın açıklaması yapılacaktı.
Burada ki yakın çevrede dost krallıklar gelecekti bu da yeni öğrendiğim bir bilgiydi rüya, kabus, hayal, şans gibi krallıklar vardı.
Ve hepsinde bir erkek bir kadın olmak üzere 2 kolye vardı. Kolyeler krallıkları temsil eder ve kolye kime bağlıysa krallığı o yönetirdi.
Tiana ve Tuandan sonra krallığın başına kimse geçememiş çünkü kolyeye bu dünyaya ait olmayan iki kişiye verdikleri için koruma altına almışlar sadece Karanla bizi.
Bizde Tiana ve Tuan gibi onlar için sadece hayal kırıklığız çünkü aşık olmuştuk onlar gibi.
Karanı her gün görmenin mutluluğu vardı bu sabahta üstümde burda olmak yalnızca keyif veriyordu bana beyaz altın varaklı işlemeli gardırobumu açtım içinde sadece elbise vardı.
Beyaz bir elbise giydim oldukça uzundu ve belime tam oturmuştu. Bakır saçlarımı ön plana atıyordu.
kapım çalındı "girin" dedim kapı açıldığında 2 tane çalışan girdi içireye "günaydın efendim makyajınızı ve saçını yapacağız" dediler bu gün oldukça yoğun geçecekti.
Makyaj masasına oturduğumda kadınlar saçımı ve makyajımı yapmaya başladılar saçlarım kabarık bir örgü yapıldı.
Makyajım oldukça sade ve hoştu kiraz çiçeği tonlarında ruj ve varla yok arasında bir göz makyajı yapılmıştı.
Aynada son kez kendime bakıp "çok teşekkür ederim ellerinize sağlık" dedim çalışanlar gülümseyip odadan çıktıklarında ayakkabılarımı giyip odadan çıktım merdivenlerden aşağıya indiğimde büyük solonda bir sürü çalışan vardı her yer süsleniyordu.
Arkamdan gelen sesle sıçradım Pamir "prensesimiz burdaymış" dedi kabul ettiğim günden beri dalga geçer gibi bana prensesimiz diyordu "Pamir lütfen yapma şöyle" dedim sitemle
Yanıma gelip elimi tuttu dudaklarına doğru götürüp elimin üstüne öpücük kondurdu "nasıl yapmamayım" dedi elimi elinden çekip "farklı davranıyorsun günlerdin eskisi gibi değilsin neler oluyor?" Dedim
Pamir ile buraya geldiğimden beri çok iyi anlaşıyorduk sürekli bana yardım ediyor ve arkadaşlık yapıyordu ama Karan geldiğinden beri onun yanından uzak olmam için her şeyi yapıyordu.
"Ben mi farklı davranıyorum artık benimle konuşmuyorsun bile kaçıyorsun." Dedi bana daha dikkatli bakarak bakışlarımı hızlıca kaçırdım "kaçtığım yok sana kırgınım" dedim çalışanları izliyordum ellerinde şamdanlar vardı.
"Bana kırgın mısın? kırılcağın hiçbir şey yapmadım seni korumaya çalışıyorum farkında değilsin." Dedi çenemden tutup kendisine çevirerek "beni korumana ihtiyacım yok teşekkür ederim Pamir" dedim elbisemin kenarlarından tutup merdivenlerden adım atacağım sırada kolumdan tuttu "konuşmamamız bitmedi farkındaysan" dedi kolumda ki eline baktım "konuşmamamız bitti Pamir" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyada Tutsak
FantasíaBir genç kız uyuduğunda hayatında hiç tanımadığı biriyle tanışır ve rüyasında gördüğü kişiye bağlanır. 2 yıl boyunca aynı kişiyi görmesini normal görmeyen ailesi, psikolojik yardım alması için tedaviye gönderirler, fakat kolyesi sayesinde uyurken ba...