🥀 19 🥀

127 13 4
                                    


Now Playing
🎧 Scars - Keenan Te🎧

°°°

Tiga hari kemudian....

" Bila Jeongwoo nak balik , Hyo? "

Jihyo hanya mengeluh kecil.Dia memandang jam dinding yang ada di rumah tersebut.

" Aku pun tak tahulah Chan.Dia....dia tak balas chat aku pun... "

Dan secara tiba-tiba Jihyo menitiskan air matanya membuatkan Chan yang berada di hadapannya panik.

" Eh Hyo asal kau nangis ni?! "

Ah lemahnya kau Jihyo.Benda macam ni pun nangis.

" Kenapa ni? " Tanya Jieun yang baru sahaja turun dari tingkat atas.

" Entah tiba-tiba je budak ni menangis. "

PAK!

" ADOI!SAKITLAH! "

Chan menggosok bahunya yang baru sahaja ditampar oleh bidadarinya.

Bidadari?Wow

Jieun segera mengambil tempat di sebelah Jihyo yang sekarang sedang menangis teresak-esak , mengendahkan jeritan Chan.

" Hyo , kenapa ni?Cuba cerita dekat aku. "

Namun Jihyo tidak menjawab tetapi memeluk Jieun erat menyebabkan gadis bertudung itu tersentak.

" Aku nampak dia curang Ji...depan mata aku sendiri... " Jawab Jihyo perlahan.

Rupanya bukan sebab Jeongwoo dia menangis.

" Siapa Hyo?Cuba bagitahu aku. "

Selepas mendengar jawapan Jihyo , Jieun memalingkan kepada Chan yang juga menunggu jawapan.Biarpun Jihyo bercakap dalam nada yang perlahan namun gadis itu masih dapat mendengarnya dengan jelas.

" Hee...aku nampak dia bercium dengan gadis lain depan mata aku sendiri Ji... "

" Eh bukan dia ikut Jeongwoo pergi Jepun ka? " Chan menggaru kepalanya yang tidak gatal.

" T-that's why aku frust... Tapi aku nampak macam dia... "

Chan mendegus kesal.Tidak sangka kawannya akan buat perkara sebegini.

Hanya ada satu cara sahaja untuk memecahkan persoalan ini.

" Flower , kau jaga Jihyo.Aku nak keluar kejap. "Kata Chan sambil memakai jaketnya yang ada di atas sofa.

" E-eh kau nak pergi mana Chan , hujan ni. "

THUM!THUM!

" Don't worry about me.Aku boleh jaga diri aku. "

BUMP!

Dan kelibat Chan menghilang di sebalik pintu apartment.

°°°

" What on earth are you doing?! "

Heeseung menolak gadis yang baru sahaja menciumnya secara tiba-tiba.Dia berasa amat jijik sekali kerana telah mencium perempuan kurang siuman.

" I miss you Sungie... " Kata gadis tersebut sambil mengusap perlahan rahang pemuda itu.

" Shut the fuck up Kang Miya. "

Flower | Lee Chan Where stories live. Discover now