Now Playing
🎧 Shadow - Seventeen 🎧°°°
" Tell me where is my husband?! "
" Ji , calm down please- "
Setelah tiba sahaja di Jepun , mereka bertiga segera pergi ke tempat yang telah Jungwon arahkan kepada mereka.
Dan sekarang Jieun mengamuk selepas sahaja mengetahui tentang keadaan suaminya sekarang yang sedang merana di pihak lawan.
" How Park Jihyo?!Suami aku sekarang tengah merana dekat sana?!Macam mana aku nak tenangkan diri?! "
Jeonghan dan ahli Enhypen yang lain hanya mampu melihat keadaan yang riuh-rendah sekarang.
" Ji , bukan suami kau je yang tengah merana sekarang.Boyfriend dengan abang aku pun tengah merana sekarang! "
Ayat yang baru sahaja dituturkan dari Jihyo dapat menutup mulut Jieun daripada mengamuk.
Benar kata Jihyo , bukan suaminya sahaja yang menjadi mangsa.
Ya , dia seharusnya ingat akan keselamatan orang lain juga .
" Okay ladies , done fighting? If yes then let's get into the discussion shall we? " Jay menepuk tangan untuk meraih tumpuan semua yang ada sekarang.
Sekarang , mereka berkumpul di meja bulat yang agak besar untuk membincangkan tentang perancangan untuk menyelamatkan yang lain.
" So , Jungwon.As a leader , kau ada apa-apa perancangan? " Tanya Jeonghan selaku orang yang memulakan mesyuarat itu.
" Aku ada tapi....aku tahu hyung mesti tidak akan setuju dengan idea aku. "
" It's okay , just continue your plan. "
Jungwon mengeluh kecil lalu berdiri di hadapan meja bulat tersebut.
" So... seperti apa yang aku sudah plan dengan Ni-ki , we'll use the same strategy as before but kali ini kita tukar sikit.Jay hyung dan Jake hyung akan mulakan serangan dulu since diorang pandai handle the bodyguards yang jaga laluan masuk ke bangunan tu. And sementara itu , Jeonghan hyung menyelinap masuk dengan yang lain dan....
Jieun dan Jihyo Noona kena ikut sekali. "
" Kejap-kejap.Apa maksud kau Jungwon?Kau pun tahu kan Jieun Noona tengah berbadan dua sekarang.Kau gila ka apa? " Sampuk Sunoo , tidak berpuas hati dengan rancangan ketua mereka.
Jungwon memandang ke arah Jieun lalu berkata
" Because both of them are the enemy's weak spot. "
" HAH?! "
Jieun dan Jihyo menjerit serentak.Mereka sebagai titik lemah musuh?Benda ini memang tidak dijangka oleh mereka.
" Bro , cuba kau ulang balik apa yang kau kata tadi. " Kata Sunghoon sambil berpura-pura mengorek telinganya yang tidak sumbat.
YOU ARE READING
Flower | Lee Chan
FanficCinta? Itulah yang dialami oleh segelintir pasangan ketika sedang dimabuk cinta. Namun tidak bagi pasangan ini Taman di sebuah bandar bernama York menjadi saksi kepada mereka yang jatuh cinta pandangan pertama. " Never knew I'll meet someone beauti...