Bölüm8:Bukrem'in Ölümü

48 37 30
                                    

Gözlerimi açtığımda ben her zaman olduğu gibi Bukrem şeklindeydim. Etrafa baktığımda Jeff duruyordu. Uyuya kalmıştı. Ben ise jeff'in yatağındayken o koltukta uyumuştu. Ardından susadığımı fark ettim.

+"Su..." Dedim

Hemen gözlerini açıp ayağa fırladı ve bana su verdi.

-"Al iç ama yavaş iç" Dedi.

+"Ne oldu bana?" Dedim.

-"Gücün tükeniyor" Dedi.

+"Evet yorgunum" Dedim.

-"Bak Bukrem senin herkesden gizlediğin özel bir gücün olduğunu biliyorum. Hoş babama kalsa yok ama.." Dedi.

+"Sen ne diyorsun!" Dedim.

-"Bak benden korkmana gerek yok tamam biz mafya olabiliriz. Güçleri toplamamamızın nede-" derken kapı açıldı ve hemşire girdi.

-5 dakika sonra-
+"Benim... Gücünün olduğunu
nerden çıkardın?" Dedim merakla.

-"Benim bedenime girdiğinde tabi ki" Dedi.

+"Peki neden bayıldım?" Dedim endişeyle .

-"Bilmiyorum" dedi.

+"Benimle bu yüzden mi evlendin?." Dedim.

-"Hayır sadece ailenden intikam almak için ve senin gibi..." Dedi.

+"Benim gibi?" Diye sordum.

-"Bak sen bir gücsüzsün ve bizde güçleri alıp verebilen birini arıyoruz. Sen de olmadığı için hepsini sana vericeğiz ve en son hepsini babama vericeksin. Sonunda da o..."

+"O?"dedim

-"O sizi öldürmek istiyor. Çünkü babam bir güçlüyü sevmiş ama o kendi gibi insanla olmamış ve bir güç topluluğundan insanla evlenmiş ve ordan bir kız olmuş. Yani..." Dedi.

+"Yani...Ben" Dedim.

Birden bir ışık oluştu ve beni yukarıya çekti.

Gözlerimi açtığımda topluluğun yanındaydım. Bir anda karında güçlerin efendisinin yanında buldum kendimi. Onu hiçkimse görmedi lakin sadece sesini duyduk. Bu dünyayı kuran ve bizleri buraya getiren kişiydi. Ben bunları düşünürken:

- "Sen ne yaptığının farkında mısın?" Dedi.

+"Efendim ben.." Dedim.

-"Bu işi sen bozdun sen duzelticeksin. Şimdi Bukrem ve ailesi öldü." Dedi.

+"Ne? Ama ben Bukrem'in bedenindeydim." Dedim.

-"Evet artık sen Bukremsin. Ayrıca o aile... Öyle bir aile olduğunu biliyorduk lakin kim olduğunu bulamadık. Bunu sen yapacaksın"  Dedi.

+"Nasıl?" Dedim.

-"Sana burda bulduğunuz tedaviyi yapıcagız. Hâlâ bedenden çıkamazsın ama güçlenip eğitimlerden geciceksin ve ardından o Jeff denen adamla yakinlasıcaksın. İnsanlar çok aptal yaratıklardır. Senin gibi güzel ve zeki kadına inanır ve hatta aşık olabilir." Dedi.

+"peki sonra?" Dedim merak ve endişe ile.

-"Sonra onu ve ailesini cezalandıracağım" Dedi.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin