DÜĞÜN GÜNÜ -Jeff'in bakış açısı -
"O lanet günün sonunda gelmişti. Bugün onunla evlenecektim ama o gelinliği denerken neden bu kadar sinirlendiğimi anlayamadım. Ne aldı kim bilir? Neyse ne işte. " Diye düşünürken içeri babam girdi. (+:Baba/ -: Jeff)
+"Oğlum nihayet düğün günü geldi. Bugün çok bekledik ve en sonunda o kız bizim olacak. Oğlum bunu neden yaptığımızı asla unutma sakın saçma sapan hayallere kapılma. Onla ilgili kuracağın tek hayal onu nasıl gözyaşları içinde kapıya atacağımız günü görmek olsun" Dedi.
-"Biliyorum baba. Merak etme. Onun annesi sana ne yaptıysa ben de ona aynısını yapıcağım" Dedim ve sırıttım.
-"Baba aslında o kız Bukrem değil" dedim.
+"Ne?" Dedi babam.
-Yani değil ona aşık olmak kadın gibi bile görmüyorum demek istedim." Dedim.
+"Hahahah! İşte benim oğlum. Aferin sana" dedi ve ardından odadan çıktı.
Ben de takım elbisemi girdim. öyle damatlık falan onla uğraşamazdım. Sonuçta gerçekten evlenmiyordum. Tam üstümü değiştirecekken içeri gelin hanım daldı ve göz göze geldik.
Not:
Böyle düşünün. Arkası dönüktü sonra sese baktı ve 13(Bukrem) ile göz göze geldik.-Gördüğün manzara hoşuna gitti herhalde" Dedim ve sırıttım.
+"Sen ne diyorsun ya? Sen kim olduğunu sanıyorsun da benimle böyle konuşma hakkını kendinde buluyorsun?" Dedi sinirle.
-Bana bak gelin hanım! Bir daha benimle böyle diklenir gibi konuşma! Dedim ve onu duvara ittim.
Duvar ile benim aramda kalmıştı. Bütün yüzü kızardı.
+"Bırak beni..." Dedi
-Neden bunu yapim ki?
+Hem- ( birden dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdım)
Örnek
Onu opuceğim sandı ve gözünü yumdu ve sıktı.-"Sen istesen bile seni öpmem." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)
Fantasy13, görev için hiç tanımadığı birinin bedenine girdi. ilk defa bir görev verildiği için heyecanlıydı lakin işler planlandığı gibi gitmedi ve bir daha kendi bedenine giremedi.