Bölüm11:Bukrem'in Sırrı

46 37 16
                                    

-Yazardan-

Tüm bunlar olurken Jeff ve ailesi donmuş vaziyette duruyorlardı. Eğer Dünyadan biri gezegenimize gelirse o an zaman durur. Tekrar Dünya'ya gelirse devam eder.

❗Herkes şuan jeff'e ne oldu?

❗28 adlı Katrina'nın cezasını ne?

❗Gerçek Bukrem'in ailesine ne oldu?
ve başrol kızımızın nasıl kurtuldu? Bu

merak ediyor olabilirsiniz ama merak etmeyin her şeyi beraber öğreneceğiz.

-Dediğim gibi Jeff şuan yatakta Bukrem ile duruyor.

-Gerçek Bukrem'in ailesine ne olduğuna bakacaksak tahmini 1 hafta öncesine gidelim.

-Gerçek Bukrem'in Evi-Görev Günü- -
- Bukrem'in Gözünden-

Off yine uyuyamadım. Hoş ne zaman Bukrem uykusunu almış uyanıyor? Daha görülmüş şey değildi. Bende film seyretmeye başladım ama aşağıdan gelen sesler dikkatimi dağıttı. Sesler kesilmeyince aşağı merdivenlerden inmeye başladım. Aşağı indiğimde annem ile babamın hareketli bir şekilde kavga ettiğini gördüm. Sessizce kapının arkasından dinlemeye başladım.

(+:Babam -:Annem)

+"Bana bağırmayı bırak artık!"Dedi babam.

-"Kime bağırmam lazım? Kimin suçu?" Dedi annem.

+"Ben işin buralara kadar geleceğini nerden bilebilirdim?" Dedi babam.

-"Eğer bana en başta söyleseydin. Seninle evlenmedim. Her gün ölüm korkusuyla ve yakalanma korkusuyla yaşamazdım." dedi annem ağlayarak.

+"Ben özür dilerim. Bizi bulacaklarını tahmin etmedim." Dedi babam kederle.

-"Benim hayatımı kararttın şimdi sıra kızıma mı gedi?!" Dedi annem öfkeyle.

Ne demek istiyorlar. Ne oluyordu? Asla kavga etmeyen ailem şimdi..(ağlamaya başladım)

Daha sonra annem çığlık attı. Ne olduğuna baktığımda gördüğüm manzara beni çok korkuttu. Babam birden anneme bağırmıştı ve babamın bağırmasıyla her şey havalanmıştı. Bildiğim uçuyor ve babamın etrafında sanki bir hortum gibi etrafta dönüyordu.

+....

-"Aaa!" Diye bağırdı ve bayıldı.

O anda babam kendine geldi ve oda da olan eşyalar eski haline döndüğünde korkuyla ona baktığımı gördü. Bende koşarak odama çıktım.

Ardından babam ondama girdi ve konuşmaya başladı.

+"kızım bak sakin ol ve beni dinle. Sana aile sırrımızı anlatmanın vakti geldi."

-"Dinliyorum"dedim. Derin nefes alarak.

+"Bak bu dünyada 2 tür insan vardır .İnsanlar ve özel güçleri olan özel insanlar. Biz.. yani ben özel güçleri olan biriyim. Eşyaları hareket ettırebilirim. Öfkelendiğimde ise.. böyle oluyor işte. Annen bunu öğrendiğinde sana hamileydi. Zor oldu ama kabul etti. Daha sonra sen doğdun. Doğdun ama sıradan normal bir cocuktun. Bizim dünyamızda sıradan bir insanla evlenilmezdi. Ben.. bir de sen doğdun. Bizim dünyamızda gücü olmayan veya gücsüz olan çocuklara ucube derler ve.. topluluktan atılırsın. Ben .. bize zarar vermesin diye her şeyi bırakıp annen ve seni bu dünyaya getirdim. Ailemi terk ettim." Dedi ve ağlamaya başladı.

-"Tamam Baba. Senin suçun yok.

+Kızım aklında soru işareti kalsın istemiyorum." Dedi.

"-Aslında... Siz neyden bahsediyorsunuz? Benim neden hayatım karardı?" Dedim.

+"Çünkü... Bizim peşimizde olan bir adam var. Yani özel güçleri olan insanları topluyor. Bizi buldu ve öldürmek istedi. Vazgeçti ama bir şartla..." Dedi.

-"Ne şartı?" Dedim endişeyle.

+Seni oğluyla evlendirmek istiyor" Dedi.

Bir müddet düşünmek için izin istedim ve babam çıktı. Ardından arkamı döndüğümde birden benim kılığında bir kız gördüm ve kendimi aynaya hapsolmuş buldum.
--------------------------------------------------------------
❗Evet arkadaşlar bu bölüm Bukrem hakkında bir şeyler öğrendik. Neden bu adamla evleneceğini ve ailesinin basının neden belada olduğunu öğrendik. Daha sonrası bildiğiniz gibi ilerledi. Tabi hâlâ neden öldüklerini bilmiyoruz. Bir dahaki bölüm öğreniceğiz.

❗ARKADASLAR OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER 😍 konu ve karakterlerim hakkında yorum yaparsanız. İyi veya kötü sevinirim 😇

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin