Bölüm 29:İtiraf zamanı

42 30 8
                                    

Jk Ee nerede önce bana doğru baktı ve daha sonra arkama yani jeff'in olduğu tarafa baktı.
JK: "Sanırım itiraf vakti."
Diyerek gülümsedi ve elimden tutup jeff'in Yanına doğru gitti. Ben ne oldugunu anlamadan Jeff'in yanında hemen bitiverdi. "Allahım umarım yine kavga çıkartmaz, zaten isler sarpa sarmaya başladı" Diye içinden geçirdim
Bende hemen onunla birlikte ayaklandım ve Jeff'in yanında bitiverdim. Ardından etrafta gergin bir hava sezdim.

+"Bana bak, neden sürekli bize bakıp duruyorsun? Rahatsız oldugun bir şey mi var?" Dedi yakışıklı

-"Sen kimsin de senden rahatsız olacagım? " Dedi Jeff

+"Ben anlıyorum senin neyden rahatsız oldugunu, Beni konuşturma simdi." Dedi

-"Konusursan ne olur lan, ne yapacaksın?" Dedi ve

En sonunda dayanamayıp ''Yeter!'' Diye bağırdım. İkisi de gözlerini bana dikti.

''Ya siz ne yaptiginize zannediyorsunuz? Ulan kaç ay oldu zorla evlendim zorla rehin alındım, babamın babam olmadığını öğrendim, hayatımın yalan oldugunu öğrendim zaten hayatımın icine edildi, derdiniz ne ki neyin kavgasını ediyorsunuz?!'' Diye siten ettim.
İkisi de suçluluk duygusuyla bana baktılar.

''Bana bakın, simdi ikiniz de suradaki koltuklara oturacak ve icinizde ne kin, ne bokunuz varsa hepsini dökeceksiniz. Sictirtmayin ağzınıza" Diye bağırdım.

''Simdi buraya oturuyoruz. Itiraf zamanı! Herkes bir seyini itiraf etmek zorunda. Eğer itirafına inanmazsam, benim yüzümü bir daha göremezsiniz''
Benim yokluğumdan korkarmiscasina bana baktılar.
'' Bana bakin, sizi öyle yokmuş gibi hissettiririm ki kendi varliginizdan şüphe edersiniz!''
Jeff bana doğru bakıp, '' Yeter gelin hanim, agizindan cikani kulağın duysun. Bozma benim agzimi simdi burada.'' Diye söylendi.
''Yeter ulan gelin hanim gelin hanim. Sicarim gelin hanımına. Bana Boyle asi tavırlar sökmez. Seni soker geri de takmam. Ben simdi tuvalete gidiyorum, geldigimde ortam hazır olmuş olsun.''
**Yarim saat sonra**
Geri döndüğümde heryeri hazırlamışlardı. İkisi de fikir fikir konuşuyordu ki bende yanlarına gidip, ''Haydi başlayalım artık'. Diye mirildandım. Kim baslayacak diye birbirimize bakarken, jeff atıldı.
''Pekala, benden başlayalım o zaman.'' Dedi. İkimizin gözleri ona kilitlendi.
Jeff derin bir nefes Aldi ve aldigi nefesi verdigi gibi..

**Itiraf Bir**
''Bukrem, senin anneni öldüren kisi babam. Oldurmesinin nedeni de, babanı babama tercih etmesiymis. Ben kucuklugumden beri seni bulup seni bulup, seninle evlenip senden intikam almak icin büyütüldüm. Ve ayni zamanda babam seni bulmak icin butun özel gucu olan insanları topladı.

**Itiraf Iki**
''Bukrem'i kacirmis olmamın ve olmuş gibi göstermemin tek nedeni, eğer babam seni veya bükmemi bulsaydı ikinizi öldururdu.'
'
**Itiraf üc**
''Senin başından beri o olmadigini biliyordum fakat başına bir şey gelmemesi icin sustum.''

**Itiraf dört**
''Bak ben sana ilk basta kotu davranmak istemedim. Babam hep kadinlara kotu davranırsam bana aşık olacaklarını söylerdi. Keza öyle de oldu fakat sen farklıydın. Bana yaz vermedin ve ilgimi çektin. Aslında senden etkilenmemin tek nedeni senin kuzenin olmayan ama ne hikmetse dibinden ayrılmayan bu ''yakışıklı'' kuzenine bu kadar iyi davranman, sevgi dolu bakman ve onun icin her seyi göze alman... Keske biri de beni boyle sevse diye düşünüp JK'a imrendim. Hala da öyle...''
Jeff, jungkook'un omzuna hafifçe vurdu:
'' Ne sanslisin lan. ''
Diyerek güldü, JK de ona katildi. Ben ise onlara bakıp sirittim.
JK '' Sira bende o zaman '' dedi.
**itiraf bir**
''Jeff, seni ilk gordugum ilk gun senden tiksindim; nefret ettim ve bi boklar çevirdiğini anlamistim zaten. Ama harbi adammisssin.''
**itiraf iki**
'' Ben; senden ozur dilerim 13. Sen evlendiğin gunden beri benden uzaklaşmaya başladın ve beni artık sevmediğini dusundum. Sonuçta senin bir ailen var. Hatta... (gözlerini devirerek) kocan bile var. Ama bana hala eskisi gibi takip davrandigini görünce çok utandım. Olur dilerim, hiç bir şeyin aramıza giremeyeceğini unuttum. ''
**Itiraf uc**
'' Bir problemimiz var. Ben bilincimi kaybettigimde aslında çok farklı bir şey gördum. Size söylemeye cesaret edemedim çünkü seni üzmeye kiyamazdil. Ama fark ettim ki ikinize de anlatmam gerek çünkü hepimizi ilgilendiriyor hatta güçleri olan tum çocukları da...
Gordugum sey, herkes senin pesine düşüyordu. Biz ise seni korumak derdindeydik. Sonra aradan bir kaç gun geçtiğinde bir Savas alanı gördum. O alanda ben ve Jeff olu yatıyorduk. Bize öldüren ise sendin. Bu savaşı baslatan ise Jeffin babasıydi. Eğer onu ortadan kaldırırsak, yasamaya devam edebiliriz.''

Bolum sonu

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin