Bölüm9:Nefretin sonu

47 37 31
                                    

Şok içinde sesin sahibini gördüm. Hiç bize benzemiyordu. Gözleri kırmızı, derisi ise yılan derisine benziyordu. Biraz korktum(!)

-"Gitmeden önce... Bizimle iletişime sadece önemli ve hayati durumlarda geckeueceksin. Her gün anlatmam gerek. Bunun için "GCSNL"  demen gerek." Dedi.

+"Anladım Efendim." Dedim .

-"Bu arada 11 seninle gelecek. " DEDİ.

+"NASIL YANİ?" Dedim.

-"Merak etme onu senden başka kimse göremez. Sana göz kulak olacak." Dedi.

+"Peki Efendim" Dedim.  " Ama o nerde?" Dedim.

-"Bırak gelir. Sen çık" Dedi.

Tam dışarı çıktığımda kollarımdan biri tutup beni havaya kaldırdı.

+"İmdat!" Diye bağırdım lakin kimse duymadı.

- "Kimse seni duyamaz" Dedi

sağ koluma giren kadın
Birden beni aşağıya indirmeye başladılar. Aşağıya baktığımda ateşten bir çember vardı . Sanırım bunu ateş adamlar yapmıştı. Yanımda olan uçan güçler beni ateşin ortasına atıp gittiler.

+"Ahhh!" Diye inlediğimde yanan koluma baktım. Canım açıyordu.

-"Bu daha iyi günlerin"  Dedi içlerinden biri.

-"Yanlış! Tek ve en kötü Fünun olacak!" Dedi kadınlardan biri.

+"Benden ne istiyorsunuz?!" Dedim.

-"Ölmeni" Dediler aynı anda.

-"Şimdi hesaplaşma vakti" dediğinde sese döndüm ve gördüğüm kişi beni hiç şaşırtmadı.

+"Sen..." Dedim.

-"Evet,ben! Seni ucube!" Dedi.

+"SONUNDA HERKES SENİN BİR UCUBE OLDUĞUNU ANLADI VE SENİN OLMEN GEREKTİĞİNİ. SENİ ÖLDÜRMEK ZEVKİ BANA AİT" DEDİ.

-"Bana bak 28. Ben ucube değilim!" Dedim.

+"Yeter bu kadar konuşma ölüme merhaba de." Dedi ve bana ateş yolladı.
Tam o anda ben yukarı sıçradım ve ateşten kaçtım.

-"Sen beni öldüremezsin." Dedim.

-"Goreceğiz. Evet belki beni hafife alıyorsun ama burda herkes seni öldürmek istiyor. Değil mi?" Dedi ve toplulukta olan insanlara baktı.

+"yapmayın "  Dedim. Endişe içindeydim.

Herkes bir anda üstüme ateş ve elektrik saçmaya başladı. Ben bunlardan kaçarken bazıları beni tutup duvara vurdu. Ardından boğazımı sıkmaya başladılar.

+"Yapmayın...." Dedim ve son nefesini verdim.

-"Gördünüz mü? Öldü. Dünya bir ucubeden kurtuldu. Ahaha" Dedi 28.
--------------------------------------------------------------
Çemberi böyle düşünün ve sadece ateş ile kaplı. Neyse nasıl gidiyor canlar?
😌 Sizce 13 kurtulacak mı?

😌Bu 28 kim?

😌 Yakışıklı nerde?

😌 Sizce 13 çocukları kurtarabilir mi?

😌Jeff ile nasıl yakinlasacak?

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin