Bölüm18: Bukrem ve Ben

40 33 19
                                    

Ben 11(Yakışıklının yanında bekleyip ağlarken) o anda içeriye kurucu girdi ve ben de saygıyla önünde eğildim.

-"Kalkabilirsin" Dedi ve eliyle yukarıyı işaret ettiğinde ben de kalktım.

+"Efendim bugün olanlar... Neden oldu anlamadım. Beni yok etmek istediler" Dedim.

-"Bak kızım şimdi sessizce beni dinle ve asla lafımı bölme. Aksi takdirde olacaklardan mesul değilim" Dedi.

+Peki efendim."Dedim.

-Sana ne olduğunu veya neden böyle diğerlerinden farklı olduğunu anlatmam gerekiyor artık çünkü iş cığrımdan çıkmak üzere " Dedi.

+...(Merak ve endişe ile kurucuya diktim gözlerimi)

-"Bundan 18 sene önce bir deniz kralı vardı. Çok yakışıklıydı. Adı ise Poseidon idi. O kadar güçlü ve heybetli bir adamdı ki bütün toplulukta olan kadınlar ona aşıktı. Gel gör ki o bir görev için gittiği dünya gezegeninde sıradan bir insana aşık olmuştu. Yani annene." Dedi.

+...(Şok geçiriyordum)

-" Ardından annen ile baban birbirine aşık oldular. Annenin bunlardan haberi yoktu. Annen hamile kalana kadar. Ardından annen karnında bir tuhaflık sezdi ve bunu babanla paylaştı. Baban gerçekleri anlattığında annen zor oldu ama kabul etti babanı tüm benliğiyle. Ardından siz doğduğumuz lakin bir tuhaflık vardı. Çocuklardan biri senin gibi güçlere sahipken diğeri.. sıradan bir insandı. Babanla oturup konuştuktan sonra senin burda kalmana karar verdik. İlk doğduğunda babamdan dolayı bir sürü sorun yaşadın ve  Diğer kardeşini ise amcasına emanet ettik. O kardeşin ile birlikte dünyada yaşıyordu. Senin özel gücün vardı ama hepsi kısa süreliydi. En uzun olan şekil degistimekti lakin o gün yarıda kaldı." Dedi.

+" Peki ya anne ve babam nerde?" Dedim.

-"Kızım çok üzgünüm ama babanın hâlâ nerede olduğu bilinmiyor." Dedi.

+"Peki sonra?" Dedim merakla

-" o ilk görev gününde aslında Emma denen kızım evine girecektin lakin yanlışlıkla yan eve girmişşin. Kaderin oyunu işte. O evde Bukrem ile karşılaştın yani kardeşin ile.

+"Ne" Dedim şaşkınlık ve öfkeyle.

-"Kaderin oyunu işte. Anneni öldüren o adam ise jeff'in babası. Hep annen yüzünden intikam almak istedi ve kardesin ile oğlunu evlendirdi sonunda.
Bir de seni bulmak için güçleri olanları topluyor. Belki içlerinden biri sensindir diye" Dedim

+"Aman Allahım! Şimdi her şeyi anlıyorum. O Jeff ve babasının benden nefret edişi, Neden birden tanımadığım birinin bedeninde kaldığımı... Bir saniye kardeşim... O öldü ama..(ağlamaya başladım)

-"Hayır ölmedi. O jeff Bukrem'i kaçırmış ve nerde olduğunu bilmiyoruz. " Dedi.

+"Nasıl yani? Benim olmadığını biliyor mu? O zaman neden.." Dedim.

-Bilmiyorum kızım. Lakin babasından bile gizliyor. Bu da demektir ki..

+" O küçük aklımdan neler geçtiğini öğrenmem ve kardeşimi bulmam gerek. Bunun içinde onu kendime aşık ediceğim.

-"Aferim. Doğru tahmin. Bu arada dikkatli ol toplulukta olan insanlara herkese senin kralın kızı olduğunu öğrendi ve senden kurtulmak istiyorlar." Dedi.

+Merak etmeyin efendim. Önce jeff denen insandan kardeşimi kurtarıcağım ve daha sonra babamı bulacağım. Söz veriyorum." Dedim.
--------------------------------------------------------------

❗Şok şok. Bukrem yaşıyor. Çok sevindim umarım iyi bir şeye vesile oldum.

❗Arkadaşlar selam. Umarım artık bir şeyler kafanıza oturmuştur.

❗Özelden gelen sorularla ilk defa karşılaştım için şaşırdım. Burda yeniyim ve sürekli böyle mesajlar geliyormuş zaten. Yanlış anladım sorry

❗ Artık her şeyin neden olduğunu öğrendik. Bakalım Jeff, yakışıklı ve kızların tarafında neler yaşanacak?

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin