-Jungkook'un bakış açısı -
13'ün sesini duymam la birden kabustan uyanmam bir oldu.
-"Dikkar et!" Diye bağırarak sıçradım. O an 13 geldi ve yüzümü ellerinin arasına alıp "Ben burdayım. Merak etme." Dedi. Onunla göz göze gelince biraz sakinledim.
+"Ne oldu?" Diye sordu ama söylemek geldmedi içimden.
-"Sen.." Dedim.
+"Bana bak yakışıklı her ne olduysa bana şöyle çünkü..(öğrendiklerini anlatır).
-"Geleceği gördüm. " Dedim.
+"Tamam. Ne vardı?" Dedi.
Ben de zor olsa da anlatmaya karar verdim. Ayağa kalkıp oturdum. Düşünceli şekilde yere baktım.
-"Ben.." dedim. Devamını getirmedim. O anda ellerimi tuttu ve
+"Ben senin yanındayım. Ne olduysa şöyle beraber çözelim" dedi
( Böyle düşünün)
Derin bir nefes aldım ve hatırladıklarımı anlattım.
-" Bir savaş alanı gördüm. Her yer kan icindeydi ve insanlar ölmüştü. Can çekişiyorlardı. Biz..." Dedim.
+"Biz var mıyız?" Dedi ve kafamı olumlu anlamda salladım.
-"Ben ve o Jeff kanlar içindeydik. Sen ise ..." Dedim üzüntüyle.
+"Ben " Dedi.
-Başında bir taç vardı bir de kızıl saçların vardı ve elimde kanlar içinde kılıç.. ağlıyordun sessizce.
(böyle hayal edin sadece her yer kan ve kılıçta kanlar damlıyor)+"Ben.. babamı bulup yerine gecmiş olmalıyım ama bütün bunları ben mi yaptım?
-"Bilmiyorum. Gelecek ne zaman isterse ve ne kadar isterse bana görünüyor biliyorsun. O yüzden bu belki yarın gerçekleşir. Belki de 20 yıl sonra.
+"Ben" dedi. "Neyse bunları boşver eminim bir şey olmayacak. Sen şuan nasılsın? İyi misin?" Dedi.
Kafamı olumlu anlamda salladım.
+"Babamın ve kardeşinin kim olduğunu biliyor musun?" Dedi.
-"Evet" Dedim.
+Anlaşmadan haberin var mı? Olumsuz anlamda başımı salladım.
+Ben onu... Kendime aşık ediceğim ve daha sonra önce Bukrem'i daha sonra babamı bulacağım. Muhtemelen bunlar olduktan sonra olacak onlar. Yani ooo daha çok var " Dedi.
-"O zaman geri dönelim artık" Dedim.
+"Dönelim bakalım düğünüm var. Eşimi bekletmek istemem." Dedi dalga geçerek.
Nedenini bilmiyorum ama canım acıdı. Onu beyazlar içinde gördüğümde. Şimdi ise ellerimle düğününe götürüyorum. Bir erkekle baş başa kalacak olması beni delirtiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)
Fantasía13, görev için hiç tanımadığı birinin bedenine girdi. ilk defa bir görev verildiği için heyecanlıydı lakin işler planlandığı gibi gitmedi ve bir daha kendi bedenine giremedi.