Bölüm22: ilk Öpücük

47 29 7
                                    

-13'ün Bakış Açısı-

-"Bukrem!" diye bir ses duydum ve yakışıklı ile arkanızı döndük. Jeff anlamadığım şekilde üzerimize geliyordu. O an sinirli değildi biliyorum ama nasıl hissettiğini anlayamadım. Birden kolumdan tuttu ve yakışıklıya dönüp

-"Eşim hanım ile ilgilendiğin için teşekkür ederim lakin artık eve gidelim. Malûm sevenler bu gece kavuşsun." Dedi ve beni kolları arasına alıp sarıldı.

+"Tabi eşim bey." Dedim ve yalandan ona bir gülücük attım. O an kuzenime (!) Baktığımda sinirle jeff'e bakıyordu. Haklıydı. Bugün olanlar ve gelecekte yaşanacaklar. Yakışıklı ne zaman geleceği görse gördükten sonra baş ağrısı ve baş dönmesi yaşardı ve ben hep yanında olurdum. Onu o gece yanlız bırakmazdım ama şimdi zorla evlenmek zorunda kaldığım adam ile aynı odada kalacaktım ve...
ve Bukrem onun bütün bunlara katlanabileceğini sanmıyorum. Acaba...

Ben bunları düşünürken çoktan eve gelmiştik. Ben, yakışıklı ve zorla evlendirildiğim adam ile kapıda bekliyorduk. Jeff ise benim hâlâ elimi bırakmamıştı. Bana eziyet etmek için her yolu deniyordu.

(Temsili)Ardından kapı açıldı ve üçümüz eve girdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)
Ardından kapı açıldı ve üçümüz eve girdik.

Ben yakışıklıya bir şey yapmaması için bir bakış attım. Onunla bazen bir bakış bazen bir öksürük farketmezdi. Birbirimizi her zaman anlardık. Onun her şeyini bilirdim ama Jeff öyle değildi. Nasıl biri olduğunu veya gerçekte kim olduğunu bile bilmiyorum. Ben bunları düşünürken Jeff:

- Sen odamıza geç ve hazırlan. Ben de yakışıklı kuzenini odasına götüreceğim." Dedi.

+Yakışıklı ile konuşalım önce olur mu? dedim.

Jeff olumlu şekilde başını salladı ve bizi yalnız bıraktı demek isterdim ama öyle kibarlıklar nerde o koltukta otururken ben de yakışıklıya duvara çektim ve şöyle dedim.

+Sakın bir şey yapma. Kardeşime ulaşmam için onunla iyi geçinmek zorundayım." Dedim.

-"Evet onu kendine aşık ederek."Dedi.

+"YA NE AŞKI NE AŞKI!" Dedim sitemle.

-"Ben bilmiyorum ama bana bak eğer pişliğe aşık olursan..." Dedi.

+"Merak etmem yakışıklı olmam olamam. Bize bunları yapan adamla asla olmam. Yani onun içinde aynı şeyler geçerli babasına yapılanların intikamı için evlendi ama bana aşık olması konusunda zorlanacağız." Dedim.

-Orası öyle tabi.." Dedi ve başını eğdi. Sonra ekledi:"Babasına ve ona dikkat et. " Dedi.

+"Merak etme" Dedim ve elini sıktım.
Ardından sevgili(!) Eşime döndüm ve "gidelim" dedim.

- 5 dakika sonra-

2 kat merdiven çıktıktan sonra odaya geldik ve Jeff kapıyı açtı.

-Aşk yuvamıza hoşgeldin birtanem(!) Dedi dedi ve beni saçlarımdan öptü. Ben de gözlerimi yumup sıktım.

                         (Temsili değil)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili değil)

+"Hoşbuldum da.. odan çok karanlık. Sen burda nasıl yaşıyorsun? " Dedim.

Adamın sadece giydikleri değil odasi bile simsiyahtı. Ben gökkuşağı gibi giyinirken Jeff sadece siyahtı.

-"Bana bak sakın odamı değiştirmeye falan kalkma!" Dedi.

+"Tamam ama sad-" kolumun acıması ile
Sözümü kestim.

-Bu kader sirinlik yeter. Bana bak neyin pesindesin ve neden bana böyle iyi davranıyorsun bilmiyorum ama aklından sakın beni oyuna getirme düşüncesi geçmesin. Eğer geçerse...(Kemerinin yanında olan silahı gösterdi)

+"Sen .. yanlış anladın" Dedim korkarak

-Kes lan sesini lan! Bana bir daha eşim falan dersen hatta adımla bile seslenmeyeceksin. Aklımdan geçen olan her neyse bende işlemez. Eğer bana oyun oynar veya bir yanlış yaparsan o aşağıdaki şerefsizi gözlerinin önünde öldürürüm. Duydun mu beni sevgilim (!) Dedi.

+"Evet.." dedim kısık sesle.

-Duyamadım" Dedi tek kaşını kaldırarak.

+EVET" Dedim korkarak.

-Tamam affediyorum seni." Dedi ve "Aferim" Dedi ve beni zorla dudağından öptü.

" Dedi ve "Aferim" Dedi ve beni zorla dudağından öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin