Bölüm14:Düğün Hazırlığı

39 34 22
                                    

-Jeff'in Ağzından-

Onun daha haberi olmasa bile ben düğün tarihini aldım. Tam 3 gün sonra evleniceğiz cünkü sonunda 18 yaşına baştı. Bugünü iple çektim hep. Ailemize yapılanın intikamını almaya çok az kaldı. O gelinliği giydiği gün her şey bitecek. Her gün ölmek için yalvarması gerekecek. Onun annesi nasıl babamın hayatını kararttırsa ben de onun hayatını karartıcağım. Bu düşüncelerden sıyrılıp gelinimin odasına gittim ve onun uyuduğunu gördüm.

-"Kokusu..." Koku tıpkı...." Nefret ediyorum. Ne diyorum ya? Önce bu kızı kullanıp gerçek Bukrem'i bulmalıyım" diye düşündüm.

+"Sen!" Dedi sinirler ve yorganı üzerine örttü. Her yerini kapattı.

-"Meraklın değiliz. Ayrıca daha efsaneleri görmüşlüğüm var." Dedim.

+"Ne diyorsun sen ya? Pis sapık!" Dedi sinirle.

-"İlgimi çekecek kadar güzel değilsin merak etme diyorum." Dedim.

+"Ay iyi bari. NE mutlu bana!" Dedi.

-"Neyse Hadi. Düğün hazırlığı için Gelinlik almamız lazım. Hoş senin bedeninde nasıl olacaksa..." Dedim ve sırıttım.

+Ne? Kabus değil miydi?" Dedi şaskınlıkla.

-Sence bu kadar yakışıklı kabus olur mu? Olmaz ama merak etme daha iyi kabusların olacak." Dedim ve çıktım.

-10Dakika sonra-

-"Kızım bu ne lan?" Dedim dalga geçerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-"Kızım bu ne lan?" Dedim dalga geçerek.

+"Ne?" Dedi anlamayarak.

-"ulan sen mi kızsın yoksa ben mi?" Dedim gülerek.

+"O senin bileceğin şey. Senin durumunu bilmem." Dedi gülerek.

-"Ulan! Doğru konuş benimle. 2 gün hastasın diye ellemim dedim ama kasınma!" Diye bağırdım çenesini sıkarak.

Daha sonra onu kolundan tutup arabaya bindirdim.

+"ÖZÜR DİLERİM." Dedi sesini kısarak.

-Bana bak sen artık sadece benimsin. Bu yüzden ben ne dersem onu yapacaksın. Yoksa o aileni gözlerlerinin önünde öldürürürüm" Dedim tabancıyı göstererek.

+"Tamam" Dedi.

10 dakika sonra gelinlik magazına gittik ve dükkana girdik.

+"Ne yapmam lazım" diye sordu.

-"Banane kızım. Ne yaparsan yap. Şu düğün olsun da.." Dedim ve onu kolundan tutup kenara çektim.

-"Bana bak bu düğün sadece bir gösteri. Gerçekten eşim olmayacaksın. Ben her zaman olan hayatıma devam ediceğim ama sen... Senin için tek hayat benim sabaha kadar eve gelmemi bekleyip, her hareketimde acaba bana dokunacak mı? Diye düşünüp korkmak olacak." Dedim ve ellerimle yanağını okşadım.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin