Bölüm 28:Tehlike'nin Yaklaşması

42 32 6
                                    

-Jungkook'un bakış açısı -

Her şey çok iyi gidiyordu. İlk defa 13 ile başbaşa kalmış ve tıpkı eski zamanlarda olduğu gibi mutluyduk. Kahkahalarımızla evin duvarlarını yıkıyorduk. O her bildiğinden ona hayranlıkla bakıyordum. O benim hayatımın en güzel detayıydı. Tıpkı karanlık bir yolda önümü aydınlatan yıldızdı. Sanki ben dünyaydım ve onun etrafından dönen güneş gibiyim. Neden olduğunu bilmiyorum ama onu hep abisi gibi korudum. Sevgilisi gibi sevdim. Ailesi gibi sahiplendim. O benim her şeyimdi. Ben de onun. Bazen bir baba oldum ağlamak istediğinde. Bazen bir abi oldum insanlar dalga geçtiğinde bazen de sevgilisi oldum ona her zaman sevdiğimi söyledim, hediyelere boğdum ama şimdi bir eşi vardı. Ailesi hatta son bir aydır. Onun hayatında ne kadar yer kapladığımı düşündüm. Onu git gide kaybediyordum. Birbirimizden uzaklaşıyorduk. Belki bana öyle geliyordu. Dedim ya ben onun her şeyi oldum. Olmaya çalıştım ama ne kadar oldum orası tartışılır. Dans ederken her zaman olduğu gibi başını omzuma koydu. Bu ikimize Huzur veriyordu. Keşke o anda kalsaydık dedim . Daha sonra o kocası geldi. Beraber dans ederlerken onları seyrettim. 13 ile aramda olmayan bir şey vardı. Onlarda olup biz de olmayan. Biz birbiriyle uyumlu bir ikiliydik. Onlar ise çok zıt 2 karakter ama yine de bir arada güzel görünüyordu. Jeff ile ilk karşılaştığım andan itibaren ondan hoşlanmadım. Haklıydım da bugün ortaya çıktı gerçek yüzü. 13 benden başkasıyla yapmaz. Onu benden başkası koruyamadı. Zaten bunu onlar dans ederken anladım.

-10 dakika önce-
-"Başım ağrısı yine beni deli etti. Ben ilaç almaya giderken birden basım döndü ve kendimi bir sandalyeye attım.

-İste seni buldum ucube. Oyun bitti." Dedi zihin okuyan çocuk.

Ardından birileri geldi ve 13'ü gözlerimin önünde alıp götürmek istediler ama ben ve Jeff karşılık verince bizi dondurdular.

Birden gözlerimi açtım. Bu gördüğüm bugünün görüntüsüydü. Bazen 1 dakika sonra olan geleceği bazen ise 30 sene sonrayı görüyordum.Birden 13'ü burdan çıkarmaya karar verdin ve koşarak dans pistine çıktım.
Basım dönüyordu ama umursamadım. Hemen 13 'ün elini çektim ve "gidiyoruz çabuk" Dedim. O benim lafımı hiç ikiletmeden pesimden geldiği anda Jeff kızın kolunu kolumdan ayırdı.

-"Ne oluyor lan nereye görüyorsun kızı" Diye sinirlendi.

+"ZAMAN YOK CABUK!" Dedim ve kızı çekmeye devam ederken Jeff beni durdurdu.

-"hay seni bak.. o çocuk gelecek birazdan kızı kaçıracak ve..." Sözümü yarıda kesti.

+"Bir şey olmaz saçmalama" Dedi kendinden emin şekilde.

-"Bana bak ben bu kızı korumak için elimden geleni yaptım ve yapıcağım. O yüzden işime karışma. Ne sanıyorsun sen kendini? Bak sen sadece sıradan bir insansın ve bize gücün yetmez. Hatta laf salatasına devam edersen buzlar içinde kalacağız. şimdi şöyle bakalım buz için bir çözümün var mı?" Dedim sinirle.

+"Sen nerden biliyorsun?" Dedi.

-"lan gerizekalı mısın? Geleceği görüyorum ya." Dedim ve hâlâ başımın dönmesini engellemeye çalışarak.

+"Tamam arabaya geçelim. Benim dağ evine gidelim kimse bilmiyor." Dedi ve ben de başımla onayladım.

Ardından ben, Jeff ve 13 beraber arabaya binip Jeff'in dağ evine gittik. Ardından 13 konuşmaya başladı.

+Ya sen iyi misin? Bak arabadan beri soruyorum sana doğruyu söyle " Dedi.

-"İyiyim güzelim merak etme ben seni korumak için elimden geleni yapacağım merak etme. Dedim ve 2 elimi omzuma koyarak "Dinle ben.." Dedim..

+"Bana bak beni korumak istiyorsan önce kendine iyi bakmalısın." Dedi
-"Bak ben biliyorum. Artık tehlike yaklaştı ve bir ...- Dedim ve bayıldım.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin