Bölüm 30: Her şey ortada

40 30 12
                                    

;-Yazarın Bakış Açısı-

Jk bayıldığından beri 13 sürekli çocuğun yanından bir an ayrılmıyordu. Ayrıldığı zaman ise çocuk sürekli ayrılmıyordu. Bu durum çocuğun kalbinde gerçekten bir umut yeşertmişti. "Beni bu kadar merak edip düşünen biri sadece arkadaşım olmazdı( zaten kimse jk ile arkadaş olamaz bence aşık olur) jungkook artık kıza daha ilgili davranmak yerine ilgili olmayı bırakmıştı.
Ardından kız yanına geldi ve konuşmaya başladılar.

+"Ya yakışıklı neden bana böyle soğuk davranıyorsun?" Dedim merak ve üzüntüyle.

-"Davranmak zorunda bırakıyorsun?" Dedi sitemle.

+"Nedenmiş?" Dedim merakla.

-"Sence?" Dedi umursuzca.

+"Bilmiyorum söylemen lazım." Dedim.

-"Öyle iyi biliyorsun ve öyle güzel yalan söylüyorsun şuan anlatamam." Dedi sıkıntıyla

+"Bak ben.. ben seni asla kaybetmek istemem. " Dedi derin bir nefes aldı.

-"Ben de seni... Bu yüzden mi? Bu yüzden mi bana Soğuksun? Kaybetmekten korktuğun için..." Dedi ve çocuğun yüzüne elini koydu. Ardından

 Ardından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

+Beni bu dünyada senden ayıracak kimse yok. Buna ikimizde izin vermeyiz. Merak etme." Dedi ve "ben birazdan gelirim." Dedikten sonra arkasını döndü. Kız tam arkasını döndüğünde çocuk kızın soyeldiklerinden yola çıkıp kızın ona aşık olduğuna kanaat getirdi. Ardından"Ben seni.." Dediğinde karşısında olan kızın minik elleri çocuğun ağzını kapattı.

" Dediğinde karşısında olan kızın minik elleri çocuğun ağzını kapattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+"Sus! Lütfen sus. Eğer bunu söylersen... İkimiz için... Çok... Kötü şeyler olur. Ben.. yapmam.. sen.. " Dedi ve yakışıklının ilk defa söylediği bu sözlere çok heycanlanmıştı. Ne yapacağını bilmedi. Hem bu konu hakkında konuşmak istiyordu hem korkuyordu. Aşık olmaktan, en yakın arkadaşını kaybetmekten, kocasından, itiraf edemese bile jeff'in yakışıklının canına kıyabileceğinden..

Yaklaşık 5 dakika sadece birbirlerinin gözlerine baktılar. İkisi aynı şeyi deniyorlardı aslında. Birbiri hakkında ne düşünüyorlar acaba.. onlar bu anı yaşarken birden kapının zili çaldı ve kapıyı açmak için kapıya giden çalışanın cığlık sesi geldi. (Of yaaa ne salak bir zamanlama. Belki itiraf gelecekti) ardından kız hemen koşarak kapıya giderken yakışıklı artık dayanamayıp
"Seni seviyorum." Dedi. Kız bir an duraksadı. Ne yapacağını bilemez haldeydi. Ardından gözlerinden bir damla yaş düştü ve hemen gözyaşını silip koşarak kapıya gitti.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin