Bölüm5:Mahkeme Kararı

56 40 36
                                    

Birden kendimi mahkeme salonunda buldum. Bütün topluluk burda anlaşılan. Herkes bana merak ve korkuyla bakıyordu. Çünkü başarısız olmak gücünü hak etmediğin anlamına gelir ve sen bir ucubesin demek olurdu. Güçler topluluğumuzda hiç başarısız olmadı ama bununla ilgili hikayeler çok duydum . Öldürülenler,yakılanlar,kesilenler ama bunlar sadece hikayeydi ve şuan olan şey ise gerçeğin ta kendisi...

- üyelerden biri "İçeri geçin"  dedi ve bana kürsüyü gösterdi.

+"Tamam" dedim.
Korkuyla kürsüye doğru yürüdüm. Kimseye bakamıyorum. Tek görmek istediğim 11 di ama o benim yakınım olduğu için soruşturma altındaydı.

-5 dakika sonra-
Birden üzerime eşyalar atılmaya başladı ve hemen yere eğilip yüzümü kapadım. Ardından

+"Yapmayın!"

-'Ölmelisin ucube!"

+....(Gözyaşlarım akmaya başladı)
Ardından hakim "Sessizlik"diye bağırdı. Ardından konuşmaya başladı.

-"Adınız?" Dedi.

+"13"dedim.

-"Özel gücün?" dedi.

+"Şekil değiştirme... Yani öyleydi." Dedim.

- "Tekrar bedenine giremedin mi?" Dedi.

+"Hayır." Dedim.

-"Olay nasıl gerçekleşti?" Dedi.

+"Bilemiyorum. Bukrem'in kılığına girdim ama sonrasında... Dönüşemedim. Canım acıdı." Dedim.

-"Peki ya O kızın?" Dedi.

+"Onun da canı acıdı. Sanki bedenimiz ve ruhunuz ikiye ayrıldı." Dedim.

-"Anliyorum. Bu durum bileninin aksine 1 kere daha yaşandı." Dedi.

+"Ne oldu sonra?" Dedim.

- "Nedeni asla bilinmedi lakin bilinen bir şey varsa o da artık burda yaşayamazsın." Dedi.

+"Nasıl yani?"  Dedim endişeyle.

-"Artık bir uyumsuzsun." Dedi.

+"Uyumsuz mu? " Dedim.

-"Artık dünyanızda yaşayamazsın. Seni burda tutumak burda yaşayan güçleri tehlikeye atar. Bu dünyayı korumak için atalarımız bütün güçlerini bu uğurda heba etti. Hiç düşündün mü neden bazı güçler azken bazıları çok?" Dedi.

+"Ben.. Bilmiyorum." Dedim.

-Bazı güçler çok özeldir. Uğruna savaşılacak kadar. Milyonlarca asır 1 kişi başarısız oldu. O da bizimle yaşamaya devam etti lakin... Öyle kötü şeylere yol açtı ki... Onları ve ailesini yok etmek zorunda kaldık. Geri kalan ailesini ise zindana attık. Şimdi bunların tekrar yaşanmaması için seni dünyaya geri  göndericeğiz ve artık bizimle alakan kesilecek"  Dedi.

-'Nasil yani? Nasıl olur ben... İnsan dünyasında ne yaparım. Kimsem yok orda. Ben orda  kimim?" Dedim.

+"Sen artık Bukremsin." Dedi.

-"Ben Bukrem değilim! bu beden benim değilim!" Diye  ağlayarak bağırdım.







Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin