Bölüm 27:Tehlike

35 30 5
                                    

                    -Jeff'in Bakış Açısı-

Lanet olsun. Babam yine neyin peşindeydi? Bu çocukların gücü neydi? Ben bunları düşünüp kapıda dikildiğimizi fark etmedim. Ardından kolumdan birinin dürtmesi ile kendime geldim. "İyi misin?" Dedi. ilk defa biri bana iyi misin? Gibi bir soru soruyordu. Çok şaşırdım. Ona o kadar kötü davranmama rağmen hem de. Gerçekten umrunda mıydı ? Diye düşündüm.

-"İyi Misin?" Dedi tekrar merakla

+"Evet ama.. siz benden ayrılmayın dedim ve kızın elini sıkı sıkı tuttum.Bir saniye.. kuzeni... O da özel biri...

-"Tamam dibinden ayrılamam. Sürekli hatırlatma gerek yok" Dedi.

+"Kuzen sende ayrılma yanımdan " Dedim. Biliyorum saçmaydı ama gerekliydi ve şuan açıklama yapacak vakit yoktu.

+"Tamam" Dedi bıkkınlıkla. Ardından bir masaya geçtik.

Tamam sakin olmalıyım. Önce hangi güçler olduğunu anlamalıyım. Daha doğrusu hatırlamalıyım. Bir süre etrafa baktığımda tehlikeli olmadığını karar verdim lakin onu görene kadar... Can... Olmaz ya ne yapacağım. Eğer ikisinden birinin zihnini okursa...

-"Kalkın çabuk gidiyoruz"Dedim.

+"nereye?" Dedi kız.

+"Ne oluyor?" Diye sordu çocuk.

-"Gelin işte ama sakın olun çaktırmayın." Dedim ve kızı da kolundan tutup hızlıca bahçeye çıkardım.

Kız "Ne oluyor?" Diye sorduğunda "oturun." Dedim. "Şimdi bu anlatcaklarım için ve yaptıklarım için affedin beni ama artık dayanamayacağım." Dedim. Hemen ordan jk "Ne oldu bizi terk mi ediyorsun?" Diye sordu alayla.

-"Sakince beni dinlemeniz gerekli. Tamam mı?" Dedim ve aynı zamanda etrafı kollamakla mesguldum. Ardından anlatmaya başladım.

-"Bakın ben... Ben sizin... Tamam (derin nefes alır) Tamam ben senin gerçek Bukrem olmadığını ve Bukrem'in kardesi olduğunu biliyorum." Dedim.

+"Ne?" Dedi şaskınlıkla kız.

+"Ne dedin?"Diye sordu çocuk inanmayan gözlerle.

-Bak ben  Bukrem'i hep takip ettim. Ettiğim için senin o olmadığını biliyordum. Hatta (sesimi kışararak) güçlerinizi. Gerçi hâlâ sahte kuzeninin gücünü bilmiyorum ama..." Dedim.

+"Geleceği görmek " Dedi. Ben de sırıtıp 13'e baktım ve "Gelecekte evli mutluyuz keisn ama kaç çocuk var? Dedim ortamı yumuşatmak için(asla gerçek düşüncen değil sanki)  ama ise yaramadı. Herkes bana dönük bakıyordu.

-"Tamam şaka. Neyse kısa kesiceğim. Kimse gelmeden ve görmeden. Babam özel gücü olan çocukları topluyor ve senin pesindeler Sevgili eşim ama aralarında zihin okuyan bir çocuk var. O.. sonumuzu getirebilir." Dedim.

+"Pardon  sana neden getirsin?" Diye sordu çocuk.

+"Evet sen ne alaka?" Dedi kız şüpheyle .

-"çok güzel bir soru çünkü gerçek Bukrem benim yanımda.

+"Bak sana demiştim." Dedi çocuk.

-"Ne oldu yakışıklı? Geleceği görmekte problem yaşıyorsan. Bir yakın gozlugu vermemi ister misin?" Diye sordu.

+"Sana gösteririm şimdi gözlüğü."Dedi.

-"Göstersene lan! Hadi!!" Dedim.
Biz kavganın eşiğine geldiğimizde birden  sahte Bukrem ama gerçek eşim olan 13 "Yeter!" Diye bağırdı.

+"Gerçekten yeter. Ya şuan neler olduğunun veya neler yaşadığım farkında mısınız? Ben olamayan birini bedeninde kaldım. Sonra Jeff ile evlendim. Onun tabiri ile küçük işkenceler gördüm. Asla ayrılamam dediğim canımdan çok sevdiğjm insanla doğru düzgün m sohbet edemedim. Annemin aslında öldürüldüğünü öğrendim. Babam bir deniz insanı çıktı ama kayıp. AA bir de untmadan sevgili kayınpederim beni bulup muhtemelen öldürmek için plan yapıyor. Ne kadar normal bir hayatım var. Çok sıradan dediniz ve biraz da biz 2 erkek mi ortalığı karıştıralım dediniz? Diye bağırarak sordu.
O an kendime çok kızdım. Kızın yaşadıklarını görmedim. Unutamadım. Gem düşündüğüm kendimdi.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin