Bölüm4:Başarısızlık

68 41 27
                                    

Kafama silah dayanmış vaziyette kalakaldım. Tek düşündüğüm gözlerimi kapatıp karşımdaki adama dönüşmekti. Ben fırsattan istifade adamın kolunu tutup gözlerimi kapattım.Dönüsmem lazımdı.

-Sakin ol lütfen!

+kes sesini. Gidiyoruz.

-Bekle...(bileğini tuttum ve gözlerimi kapatıp karşımdaki kişiyi hayal ettim)

+ Ne yapıyorsun? Diyerek beni kolumdan tutup geliştirmeye başladı. Tam o anda zaman durdu. Yan tarafa baktığımda topluluğumun baş üyelerini gördüm. Sanırım ne olacağını anlamıştım. Başarısızlık cezalandırılmalıydı.

- Başarısız oldum.

+Evet. Aynı zamanda insan ailesinin hayatını karıştırdın.

-Ben hâlâ Bukrem seklimdeyim.

+onu da alıcağız ve gidiceğiz.

-Siz bir şey yapamaz mısınız?

+Bu durum ilk defa oluyor. Bu nedenle bilemiyoruz. Bildiğimiz tek şey sadece sen çıkarabilirsin ama...

-Aması yok. İlk defa biri başarısız oldu Aynı zamanda bukrem adlı kız her şeyi gördü. Onu kilit altında tutmalıyız.

+Bakın. Benim suçum yok.

-Senin suçun başarısız olmak. Topluluk asla bunu kabul edemez. Yargılanacaksın.

+Peki...(kollarımdan tutulup yukarıya çekildim)

-1 saniye sonra-

-1 kişiyle konuşma hakkın var.

+11 olsun.

-Pekala. Bir süre bekledikten sonra onun sesini duydum ve arkamı döndüm. Endişeliydi.

+Doğru mu?

-Evet. Doğru...(başımı eğdim)

+Korkma!

-Korkuyorum.

+Ben yanındayım.

-Ne olacak?

+Mahkeme.

-Keşke... Bir ailem olsaydı.(ağlamaya basladım)

+Sus lütfen ağlama (sarıldı) Ben yanındayım. Bir saniye bana dönüşmeye çalış. Belki düzelmiştir.

-Aa. Evet. Bir saniye. Konsantre oldum ve yakışıklının elini tuttum ve hayal ettim. Gözlerimi açtığımda hâlâ Bukrem seklindeydim(üzüntüyle başımı eğdim)

Biz 11(Yakışıklı)ile konuşurken birden anons ile adım duyuldu." Biçim değiştirme 13" 3 nolu mahkeme salonuna"
Derin bir nefes alıp 11'e sarıldım. Ardından endişe ve korku ile mahkeme salonuna girdim. Bütün topluluk ile burdaydım çünkü bu tarihi bir andı. İlk defa biri başarısız olmuştu.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin