Bölüm12:Katriana'nın yaptıkları

40 36 16
                                    

             -Katriana'nın bakış açısı-

Ben ... Kendimi bildim bileli herkes benden nefret eder. Ben de onlardan. Ailem bile beni seviyor mu, sevmiyor mu anlamazdım. Kimseyi sevmezdim. Bir kişiden başka.

11(Yakışıklı)  Ah.. onu ilk gördüğüm anı dün gibi hatırlarım. O güzel gözleri ve gülüşü beni kendine aşık etmişti. İlk başta onu izlemeye başladım. Sonra bir baktım bütün hayatım olmuştu. 13(Bukrem) ile o kadar iyi anlaşıyorlardı. Aynı zamanda birbirlerine bakışları, konuşmaları ve sarılışları... Onları izlemek canımı yaptı hep. Neden beni değil de o? Biri de beni böyle sevsin istedim. Böyle bir çocuk neden onun gibi bir eziği severdi hiç anlamadım. O kızdan(başrol) ne zaman ölmesini istediğimi, ne zaman içimin kinle dolduğunu daha dün gibi hatırlarım.

10 yıl Önce- ilk Piknik

+"Merhaba 11. Ben 28. Ateş grubundayım." Dedim heycanla

-"Ateş mi? Biliyor musun 13 şekil değiştirme yalıyor. Çok havalı." Dedi hayranlıkla.

O an görmüştüm gözlerinde ama inanmak istemedim .

+"Al. Bunlar sana!" Dedim ve papatyaları ona verdim.

-Sağol ya. Çok güzeller." Dedi ve gülümsedi.

Çok mutluydum. Kabul ettiği için ama mutluluğum kısa sürdü çünkü onları o kız verdi.(başrol kıza)

-"Bunlar senin için." Dedi yakışıklı.

+Teşekkür ederim" Dedi kız ve cocuğu yanaklarından öptü.

-"Ben... Önemli değil" Dedi yakışıklı..

+"SENİ SEVİYORUM YAKIŞIKLI!"dedi kız.

-YAKIŞIkLI MI?! Dedi utanarak çocuk.
İşte o an o kadar nefret doldum. O kdar öfke doldum ki... Gözlerimi dikip onlara baktım. Tam o anda arkamdan bir alev çıktı. Bu benim alevimdi.

 Bu benim alevimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Böyle düşünün. İşte o gün yemin ettim o kızı öldürecektim. Beklediğim fırsat ayağıma geldi ve ben de hareketle geçtim. O kızı ucube diye adının çıkmasına neden oldum ve herkesi örgütledim. Her şey iyi giderken insanlar onu boğarken ben zevkle inlemesini izliyordum. Tam o anda 11'in (Yakışıklı) bağırma sesini duydum ve arkamı döndüm.

Öfkeyle bize bağırmaya başladı. O an her şey durdu. Aklımda kalan tek şey

Sırf bir kız için ağlayan yakışıklı

Aynı zamanda o kızın kollarında baygın haliydi.
Bir de kızı kaybetmekten korkan gözleri

"GERÇEKTEN O KADAR COK MU SEVİYOR DU?" Diye düşündüm.

Tam o anda baş kurucu geldi ve beni hapse götürdü. Daha ne kadar hapiste kalicagım söylenmedi. Bir de gücümü ne zaman geri alacağım.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin