Bölüm 20:jeff'in Planı -2

42 37 14
                                    

-"Bir meraba yok mu?" Dedim.

+"Ne dememi bekliyorsun?" Dedi.

-"Merhaba" Dedim tekraradan.

+"MERHABA " dedi kısık sesle.

-"Düzgün merhaba der bana." Dedim.

+"MERHABA!" Dedi.

-"İşte böyle.Bak ben sana kötülük yapmadım. Aksine insanlık yaptım " Dedim

+"Hayatımı mafedip beni kaçırdın sonra ailemi öldürdün. Bu mu insanlık?" Dedi.

-"Bak mecburdum. Tamam mı ikiniz için." Dedim.

+"İkimiz?" Dedi.

Ne söylesem bilemedim.

-"Bak babanın özel güçlere sahip olduğunu biliyorsun değil mi?" Dedim.

+"EVET AMA bunu sen neden biliyorsun? " Diye sordum.

"-Senin adını babamdan duyduğumdan beri seni takip ediyorum. Lakin sen.. babam senin özel güçlere sahip olmadığını biliyor ve seni kullanıp bütün özel güçleri kendine aktarmak istiyor. Eğer öyle olursa... Babam çok kötü şeyler yapacak ve ben artık bunların olmasını istemiyorum." Dedim.

+"Ben neden burdayım?" Dedi.

-"Çünkü seni aramayacağı tek yer benim yanım.

+Peki babam?

-"Baban gitti. Yani babam babanı buldu ve öldürdü.

+"Neden?" Dedi ve ağlamaya başladı.

-"Ağlama artık. Ben de bilmiyorum ama bildiğim tek şey... Bak şuan biri senin bedeninde ve sen gibi davranıyor." Dedim.

+"Kim?" Dedi.

-Bilmiyorum dedim ya seni takip ederken orayı göremedim." Dedim.

+"13." Dedi.

-"13 kim? Dedim anlamazlıktan gelerek.

Onun hakkında ne kadar şey öğrensem o kadar iyi olurdu.

+"Kim olduğunu bilmiyorum. Bildiğim tek şey o gün gelip benim bedenime girdi ve daha sonra çıkamadı.

-"Nasıl biri?" Dedim.

+"Bilmiyorum ki.. sadece yüzünü gördüm gözleri bana benziyordu. Güzeldi." Dedi.

-"O.. kızın adı 13 mü?" Dedim.

+"Evet" Dedi.

Şimdi kesinleşti her şey. Araştırmalarının hepsi doğru.

-"Tamam ben gidiyorum. Gidip gelin hanımımı görmem lazım." Dedim.

+"Gelin mi?" Dedi merakla.

-"Evet Gelinime gidiyorum. Hani sana benzeyen gelinim" Dedim ve sırıtarak depodan çıktım.
-------------------------------------------------------------
❗ ARKADAŞLAR merhaba umarım Jeff'in neden böyle yaptığını biraz da olsa anlamışsınızdır. Babası yoksa iki kızı da öldürebilirdi.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin