Bölüm13:jeff'in Gelini

39 33 7
                                    

-Jeff'in Bakış Açısından-

Bukrem... Onun nasıl biri olduğunu veya nasıl göründüğünü hiç bilmedim. Bildiğim tek şey onlardan nefret etmem gerektiğiydi. O ve ailesi bize ne yaptı, veya neden yaptı? Bunları hiç bilmedim. Bildiğim ve önemli olan tek şey ondan nefret etmem gerektiğiydi. Ailemizin intikamını almam gerekliydi. Öyle yapacaktım. Yani en azından karşıma o kız çıkana kadar. Ta en başta onun kafasına silah dayadığım anda onun gerçek Bukrem olmadığını sezmiştim. Bana öyle delici ve korkusuz baktı ki... Kendimden bile şüphe duydum. Bundan emin olmak için babamdan gizli araştırma yaptım ve araştırma sonunda onun 13 olduğunu öğrendim. Daha sonra ne olduğunu anlamadan kendimi aynada hapsolmuş buldum. İşte o an anladım Bukrem aslında gerecek Bukrem değildi ve yerine geçen her kimse özel güçlere sahipti. Yani bu araştırmalarının doğru olduğunu gösteriyordu. Daha sonra kendi bedenime döndüğümde hemen yanına gittim ve onu kollarımda bayılmış buldum.

-1 saat sonra- (+:13 /-:Jeff)

-"Hadi artık gözlerini aç!" Dedim endişeyle.

-"Hadi..." Korkmaya başladım. Sonuçta daha intikam almam gerekirdi Bukrem ve ailesinden.

Bukrem'in yerine geçtiğine göre onunla yakın olmalıydı. Bu ona kötü davranmam için yeterli bir sebepti ama şuan iyileşip gözlerini açması gerekirdi.Bu an aklıma annemin öldüğü günü getirmişti ve çok rezil hissediyordum.

+....(Gözlerinden bir damla süzüldü)

-"Buk.. Bukrem!" Diye seslendim ama beni duymadı. Birden sayılamaya başladı.

+"Üşüyorum... 11...Anne nerdesin?" Dedi.

Bir baktım çok ateşi vardı. Onu kıyafetleriyle duşa soktum....

-"Ben ne yapıyorum ya? Ne oluyor yani?" Dedim
kendime sinirle ve kadın çalışanlarımızı çağırdım. Yaklaşık yarım saat sonra işleri bitti ve çıktılar. Bukrem ise gözlerini açtı.

+"Ne oldu bana?" Dedi.(kalkmaya çalıştı)

-"Sadece bayıldın..." Dedim.

+"Nasıl-"Dediğinde sözünü kestim.

-"Uyu ve dinlen. Sen bana lazımsın gelin hanım. Düğünümüz var." Dedim ve sırıtarak çıktım.

Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin