-Jeff'in Bakış Açısı-
Düğüne az kaldı ama beni hâlâ uyku tutmuyordu. Kendimi bildim bileli hep uyku problemi yaşamışımdır ve bugün yine uyuyamadığımda düşüncelere daldım.Hiçbir zaman rahat bir şekilde uyuyamadım. Uyuduğum zamanlarda kabuslar içinde kan ve ter ile uyandırdım. Uyuyamadığım zamanlarda hep düşünceler içinde boğulurdum bu sefer tek düşündüğüm şey sahte Bukrem ile gerçek Bukrem ile ne yapacağımdı. Sahte olan Bukrem hâlâ onun yalan söylediğini anlamadığını sanıyordu. Bu benim işime gelmiyor tabi. Bir de onla uğraşamam. Hem onla uğraşmak beni rahatlatıyor. Anlık da olsa stresimi alıyordu.( öküz sanki kız stres topu ya zaten neyse). Sürekli düşünüyorum. "Doğru olanı mı yaptım acaba? "Diye. Babam eğer yaptıklarımı ve 2 tane kız olduğunu öğrenirse ikisini de yaşatmaz. Sahtekar.. o özel gücü olan kız nerden çıktıysa hayatımı altüst etti resmen. Şimdi ne yapsam... Eğer babam gerçek Bukrem'i sakladığımı öğrenirse.. beni kesin öldürür. Zaten bana zor katlanıyor. Babamın o özel güçleri olan insanları insanlara yaptığı işkenceyi görünce... Hoş oğluna neler yaptı. Nefret ettiği insanlara böyle davranması normal.
-"Acaba sahte Bukrem nasıl görünüyor?" Diye düşündüm ve aklıma gelen ile yataktan kalktım.
-"lan belki de erkek." Dedim kendi kendime.
"Tamam 13 adı falan ama erkek mi yoksa? En iyisi babamın bu konu hakkında ağzını aramak. Hem neler yaptığına bakim. Ordan da Bukrem'i görsem iyi olur. " Dedim ve üstümü deliştirip aşağı gelin hanımın yanına indim.
(Jeff'in giydiği ama saçı kısa hayal edin)
(Bukrem'in giydiği)
Bukrem'in odasına girmeden önce yardımcımcı odadan çıktı.-"Gelin hanım içerde mi?" Dedim ve başıyla onayladı ben de Laos diye içeri daldım
+"Ne yapıyorsun ya?" Diye söylendi.
-"Gelinime bakıyorum' Dedim.+"Gerçek gelinin degilim,hatırlatırım." Dedi.
-"Çok konuşma istersen. Evet sana çok iyi davranıyor olabilirim ama sabrımı zorlama."
+"Bu mu iyi davranmak? Zorla evlendirilmek, zorla arabaya binmek. Her şey zorla. " Dedi.
-"Evet bir sakıncası mı var?" Dedim
+"Sen çok kötü bir insansın. Senden tiksiniyorum. Adı zorba" Dedi.
O kadar sinirlendim ki o an onu bileklerinde tuttum ve "Sana asıl iğrençligi gösterim o zaman madem ben kötüyüm " Dedim ve zorla onu öptüm. Gözlerini yumdu ve sıktı.
-"Nasıl iğrenç bir zorba olunur şimdi anladın mı? Bana bak bunlar iyi günlerin bir daha benimle böyle konuşup damarıma basma. Unutma birkaç gün sonra tamamen benim olacaksın. O yüzden hareketlerine dikkat et. Ya bana itaat eder ve biraz olsa bile insanlık görürsün ya da itaatsizlik yapar cehennemi görüşün." Dedim ve sinirle çıktım.
-30 dakika sonra-
+"Abi geldik." Dedi adamlardan biri
Hemen aşağı indim ve karşımda elleri ve kolları bağlı Bukrem'i gördüm.-"Merhaba demek yok mu?" Dedim ve sırıttım.
--------------------------------------------------------------
❗ Merhaba arkadaşlar tekrardan bugün her zaman olduğu gibi 3 -4 bölüm atacağım lakin salı gününe kadar yeni hikaye atamacağım malesef.❗Bukrem'in aslında nerde olduğunu öğrendik ama... Nasıl buraya geldiğini bilmiyoruz.
❗Jeff'in babası öğrenirse ortalık iyice karışabilir. Dikkatli olmak lazım.
❗Bu bölüm düğünden önce bir günü anlatıyor. Şuan herkes düğünde donmuş vaziyette bekliyorlar.
❗Jeff neden babasından kızları koruyor olabilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)
Fantasy13, görev için hiç tanımadığı birinin bedenine girdi. ilk defa bir görev verildiği için heyecanlıydı lakin işler planlandığı gibi gitmedi ve bir daha kendi bedenine giremedi.