Saatler geçip Jeff ve babasının eve gelme vakti yanaşmıştı. Jeff ise yorgunluktan bitmiş halde eve dönmüştü. Yolda babası ile karşılaştılar. Babası ile konuşmaya başladı.
-Jeff"in bakış Açısı-
+"Baba?" Dedim içimden küfrederek.-"Oğlum?" Dedi ve elini omzuna koydu.
+"Nasılsınız baba?" Dedim bir an önce konuşmanın bitmesini isteyerek.
-"iyiyim iyiyimde. Nasıl gidiyor?" Diye sordu.
+"İyi baba. Her şey istediğin gibi." Dedim. Umarım yalan söylediğimi anlamaz diye geçirdim içimden.
-"Bir aksiklik yok değil mi?" Dedi inanmak istemez gibi.
+"Yok baba hatta dün beraber yattık. Biraz zorladı ama hallettim." Dedim. İnanması lazımdı. Eğer ona dokunmadığımı ögrenirse iki kızda teklikye girerdi. Sahte bile olsa o benim kadındı.
-"Bana bak unutma onu kendine aşık et sonra 1 çocuk yap." Dedi. Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim.
+"Bir çocuk mu?" Dedim ciddiyetle.
-"Evet hamile bırak ve sonra terket." Dedi. O kadar sinirlendim ki.. Ne olursa olsun böyle iğrenç bir şeyi nasıl derdi.
+"Bu.. Tamam Baba. " Dedim aynı ciddiyetle.
-"Bana bak kıza aşık olup bir yamuk yaparsan.." Dedi tehdit edercesine.
+"Asla baba. Sana yamuk yapıcağım ölürüm." Dedim inandırmak istiyordum.
-"Yaparsan zaten ölürsün." Dedi ve arkasını dönüp eve girdi. Ben ise kapıda öylece dediği şeyi hazmetmeye çalıştım. "Cidden oğlunu bile harcar mı?" Diye düşündüm. ( O kadar da değildir herhalde yani şimdilik )
Derin bir nefes alıp kapıya vurdum kapıyı Bukrem açtı. Ya da.. Neyse işte eşim açtı ve
-"Hoşgeldin." Dedi. Bana neden böyle iyi davranıyordu. Hem üstünde istediğim gibi kapalı şeyler vardı. Gerçi ben öyle kıyafete falan karışmam ama calışan adamlardan birinin gözü karabilirdi ve ben de o gözleri olabilirdim. Bunu kıskandığım veya sahiplendigim için değil sadece eziyet için yapardım.
+"Hoşbuldum" Dedim ve sarıldım. O da bana sarıldığında isteksiz olduğunu anladım. Ardından kulağına"Bana iyi davran yoksa..." Dedim ve yakışıklı(!) Kuzeni gösterdim. O ise hemen "Sen bana nasıl davranırsan öyle davranırım." Dedi ve benden ayrılıp akşam yemeği masasına oturdu. Masa da ben, babam , eşim ve eşimin sevgili kuzeni vardı.
Ardıdan masanın altından gelinimin elini tuttum ve hiç bırakmadım. O her ne kadar bırakmak istese bile tutmaya devam ettim. Ardından sevgili kuzenine döndüm ve+"Ee jungkook neler yaptınız bakalım karımla?" Dedim.
-"öyle her zaman olduğu gibi şeyler" Dedi.
+"Anlamadım ne gibi şeyler?" Dedim.
-"işte sevgili kuzenimin en sevdiği filmi izledik." Dedi.
"Onun.. en sevdiği filmi ne acaba. Düşündüm de onun hakkında bir şey bilmiyorum." Diye düsündüm.
+AA beraber izleyelim bir gün olur mu gelin hanım?" Dedim ve 13'e bir bakış attım.
Ardından babam söze başladı.-"çocuklar size bir sürprizim var." Dedi.
+"Neymiş baba?" Dedim.
Herkes babamın ne diyeceğine bakıyordu.
-"bu akşam sizin evlenmenize bir davet düzenledim çevremizdeki bütün dost ve arkadaşlarımız gelecek. Merak etme senin de en yakın arkadaşlarını çağırdım. Düşmanlarımız çatlayacak dostlarımız da gurur duyacaklardır." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Beden Benim Değil!(TAMAMLANDI)
Fantasia13, görev için hiç tanımadığı birinin bedenine girdi. ilk defa bir görev verildiği için heyecanlıydı lakin işler planlandığı gibi gitmedi ve bir daha kendi bedenine giremedi.