|3| Dersime Odaklanın

2.1K 165 34
                                    

"Tamam Bay Kim. Kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Yarın gelecek Jungkook. İyi akşamlar."

Şuan gerçekten nasıl hissettiğimi bilmiyordum.

Annem derslerim konusunda hassas bir kadındı. Tüm derslerimin yüksek olmasını, yüksek olursa güzel bir üniversiteye girebileceğimi söylerdi. Benim isteğim ressam olmaktı. Buna rağmen beni dinlemiyor ve sürekli sayısal derslerime önem vermem gerektiğini söylüyordu.

Az önce de dersimize bu sene girmeye başlamış olan Zeus'tan -yani Kim Taehyung'dan- bana özel ders vermesini istemişti. Haftanın 3 günü günde 2 saat özel ders alırsam fiziğimin düzeleceğini düşünüyordu ama kesinlikle böyle olmayacağından emindim.

Yarın Pazartesiydi. Bay Kim ile özel dersimiz vardı. Açıkçası ben bu dersin hiç bir işe yarayacağını düşünmüyordum. Çünkü Tanrı aşkına! Adam Zeus gibiydi.

Siyah saçları çok güzel duruyordu. Şekilli bir burnu ve kendisine çok yakışan esmer bir teni vardı. Boyu benden 6-7 santim uzundu, genç bir öğretmendi. 23 yaşındaydı benden 5 yaş büyüktü. Bir haftadır dersimize giriyordu ve ben birkaç ders boyunca onu izlemekten derse odaklanamamıştım.

Annem dalıp gittiğini farketmiş olacak ki birkaç kez kolumu cimcikledi. Yüzümü buruşturarak kolumu ondan çektiğimde bana güldü ve konuştu.

"Hadi bakalım bebeğim. Yarın çıkışta öğretmenini bekle o seni evine götürecek. Merak etme, araştırdım öğretmeni gayet güvenilir. Derslerini güzel dinle. Yarın sabah evde olmayacağım. Seni seviyorum, iyi geceler."

"İyi geceler."

Sadece iyi geceler deyip odama doğru ilerlemiştim. Çok uykum vardı. Zaten yarın 2 saat fizik dersimiz vardı, bir de üstüne 2 saat özel ders olarak görecektim. Adam her ne kadar Zeus gibi olsa da günde 4 saat fiziği benim beynim kaldırmazdı. En azından annemin gönlünü almak için mecburen o derslere gidecektim.

Yarın yorucu bir gün olacaktı.

***

Sabah kalktığımda kendime bir tost yapmıştım. Çok açtım ve genelde sabahları çabuk acıktığım için kahvaltımı geç yapmazdım.

Okula otobüsle gelmiştim. Kendimi iyi hissettiğim zaman yürüyerek gelirdim ama bugün kendimi yormak istemiyordum ve kendimi çok iyi hissettiğim söylenemezdi.

Okula geldiğimde ilk iki dersimiz ingilizce olduğu için tanrıya teşekkür etmiştim. İngilizce hocamız derste uyuyan biri olunca hiç kafaya takmazdı. Dersini anlatır ve çıkardı. Bu durumdan tabii ki faydalanıp uyuyacaktım. En azından Jimin gelip enseme şaplak atana kadar planım böyleydi.

"Günaydın diyeceğim de senin günün pek aymamış galiba bebeğim."

Hoseok'un yandan gülüş sesini duyunca gözlerimi devirdim ve yapmacık bir şekilde gülümsedim.

"Ha ha ha, ne kadar komik Jimin."

Jimin güldüğünde yanıma, Hoseok ise hemen önümüzdeki sıraya oturmuştu. Jimin onun yanına oturmak istediğinde ayaklarını uzatacağını sırayı kendisinin sahiplendiğini söylemişti. Bu ikimizi de güldürürken içeri giren ingilizce hocamızla gülüşümüz solmuştu.

"Jimin ben uyuyacağım iki ders boyunca. Beni uyandırma tamam mı? Kadın kimseyi takmıyor zaten."

"Tamam uyandırmam. Hadi uyu sen."

Jimin saçlarıma bir öpücük kondurmuş ardından önüne dönmüştü. Bende her ingilizce dersinde yaptığım gibi en arka cam kenarında olan sıramda uykuya dalmıştım.

***

Birden dürtülmem ile irkilip kafamı koyduğum sıradan kafamı kaldırıp etrafa bakmaya başlamıştım. Aniden dürtülmem beni korkutmuştu.

Görüş alanıma giren yeni fizik hocamız ile yutkunma ihtiyacı hissetmiştim.

"Dersimde neden uyuduğunu öğrenebilir miyim Jungkook?"

Kalın ve çekici olan mükemmel ses tonu...

Tam ses tonunda dalıp gidecektim ki kafamı hızlıca iki yana salladım ve konuştum.

"Dün gece fazla uyuyamadım Bay Kim. Uykumu alamayınca uyumak zorunda kaldım. Özür dilerim."

Gözlerimi kaçırarak konuşmuştum ve biraz utanmıştım. Daha 2. Haftanın başından adama uyurken yakalanmıştım. Bu benim için eksi puan demekti.

Gözleri kısa bir an yüzümü incelemiş ve konuşmuştu.

"Dersime odaklanın."

Başımı hızlıca aşağı yukarı salladığımda tahtaya geri gitmişti. Onun tahtaya gitmesiyle tüm sınıfın bakışları benim üzerimden gitmiş ve Bay Kim'e yönelmişti. Bu beni biraz rahataltırken önümde oturan Hoseok'un 'gerizekalı' diye güldüğünü duymuştum. Gözlerimi devirdiğimi gören Jimin Hoseok'un omzuna yavaşça vurdu. Benimde omzunu sıvazladıktan sonra derse geri odaklandı.

Ben ise tüm ders kendime gelmekle uğraşmıştım.













***













Seeelamm✊✊
NABÜNÜZZZ😻😻😻
AY FİC COK EĞLENCELİ OKUYUN BUNU LUTFENN
TİKTOK: Soapocalypse
İG: vtaelicous
Takip ederseniz cokk güzel olurr👍💕
Gorusuruk bebislerim!!! 🤍🤍🥺🥺

Physics Teacher | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin