|21| Canını Yakarım

1.5K 118 31
                                    

"Bugün okulda seminer var güzelim. Biraz öğrencileri bilgilendirme gibi bir şey de düşünebilirsin. Ben konuşacağım. İzlemeye gelecek misin?"

Şuan okuldaydım ve Taehyung bana bugün olacak seminerden bahsediyordu.

"Tabii ki geleceğim!"

Heyecanla konuşup ellerimi iki kez çırptığımda Taehyung gülmüş ve saçlarımı okşamıştı.

"Seni seviyorum Jungkook'um."

"Seni seviyorum Taehyung'um."

Küçük bir iç çekiş çıkmıştı dudaklarının arasından. Bir süre beni izlemişti. Ardından seminerin on beş dakika sonra başlayacağını belirtmiş ve alnıma kaçamak bir öpücük kondurmuştu.

Evet kaçamak diyordum çünkü okuldaydık.

O gittiğinde biraz Jimin ile konuşmuş ve seminer saatinin gelmesini beklemiştim.

***

"Merhaba sevgili son sınıflarımız ve tüm öğrenciler."

Taehyung konuşmasına girince heyecanla olduğum yerde kıpırdandım ve onu pür dikkat dinlemeye başladım.

Fakat odaklanamıyordum.

Sağım, solum, arkam... Herkes Taehyung'un ne kadar yakışıklı olduğunu, ses tonunun güzelliğini, tam bir sevgili adayı gösterildiğini konuşuyordu. Bu beni o kadar rahatsız etmişti ki sahneye atlayıp Taehyung'un dudaklarına yapışasım gelmişti. Kıskançlık damarım halay çekiyordu.

Seminer yavaş yavaş sonlanıyor, Taehyung son cümlelerini söylüyordu. En sonunda bitince koşarak yerimden kalktım ve Taehyung'un yanına gittim. Salondan tek tük çıkan insanlar vardı.

Taehyung beni görünce gülümsedi ve kollarını belime sardı. Aynı şekilde boynuna sardım ve biraz öyle kaldık. Tüm dikkatleri üstümüze çektiğimizi biliyordum, zaten amacım buydu.

"Birileri beni mi özlemiş bakalım?"

Sözlerine güldüm. Ben gülünce yanağıma büyük bir öpücük kondurdu. Aynı şekilde çenesini öpüp çıkmamız gerektiğini söyledim.

Az önce konuşan kızlar morun en koyu tonuna bulanmış yanaklarıyla bize bakıyorlardı. Bu beni o kadar çok keyiflendirmişti ki, kızlara öpücük atasım gelmişti. Son anda bu fikrimden vazgeçmiştim.

Taehyung ile birlikte arabasına ilerlemiş ve arabaya binmiştim. İkimizde arabaya yerleştiğimizde Taehyung bir süre hareket etmemiş, konuşmamıştı.

"Taehyung..."

Kafasını bana çevirmiş yüzüne kondurduğu son derece tatlı gülümsemesiyle cevap vermişti.

"Hm?"

Yutkunmuştum. Gerçekten Taehyung beni deli ediyordu. Hem tatlı, hem de  seksi bir karakteri vardı. Bazen çok baskın, emir veren bir tarafı ortaya çıkıyordu. Bunun yanında bazı zamanlar ise dünyanın en tatlı şeylerinden birine dönüşebiliyordu.

"Eve gitmiyor muyuz?"

Kafasını hızlıca sallamış beni onaylamıştı.

"Hm evet, eve gidelim."

Arabayı hızlıca çalıştırmadan önce alnında biriken teri silmişti. Arabayı sürerken bacaklarını sıkıyor, kendini geriyordu. Arada bir de boğazından çıkan hırıltılı sesler bir şeyler döndüğünün ispatıydı.

Eve geldiğimizde hızlıca arabadan inmiş koşarak eve girmişti. Hemen onun arkasından koşmuştum. Sorun ne ise öğrenmek istiyordum.

"Taehyung!"

Physics Teacher | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin