|16| Doğruluk ve Cesaret

1.3K 136 137
                                    

Bugün okul çıkışı Jimin'le bir şeyler yapmaya karar vermiştik. Jimin'e ne yapacağız diye sorduğumda Yoongi ve arkadaşlarıyla buluşup Yoongi'nin evinde vakit geçireceğimizi söylemişti.

Yoongi hyungu seviyordum. Jimin'le çok yakışıyorlardı ve çok iyi birisiydi. Jimin sonunda kendine uygun birini bulmuştu.

Şuan ise Jimin'le taksideydik. Taksinin içinde telefonda Yoongi ile konuşuyordu. Ona zaten yarım saate buluşacaksınız desemde bana dil çıkarmış ve sevgilisiyle konuşmaya devam etmişti.

"Taksinin parasını ben öderim. Sen in Jimin."

"Tabii ki sen ödeyeceksin. Hadi öde de gel kölem."

Yoongi'nin evine geldiğimizde taksiciye parayı vermiş ve Jimin'in sözlerine de göz devirmiştim. O böyle konuşmayı severdi. Hep böyleydi.

Jimin kapıyı çalarken ben telefonumla ilgileniyordum. Namjoon mesaj atmıştı. Ona cevap vermem geerekiyordu.

Kapının açılmasıyla Jimin kocaman gülümsemiş ve sevgilisinin dudaklarına bir öpücük kondurmuştu.

Onlara gülümsedim ve Jimin ile selamlaştıktan sonra Yoongi hyung Jimin'i içeri aldı. Beni görünce o da gülümsedi ve alnıma küçük bir öpücük kondurdu.

Jimin ile beraber içeri girdik. Yoongi salona geçmemizi söyleyince bildiğimiz yolu takip ederek salona geçtik.

Yoongi'nin arkadaşlarıyla takılacağız derken orada Taehyung'un da olmasını beklemiyordum.

Jimin Taehyung'u görünce anında değişen yüz ifademi görmüş ve sırıtmıştı. Ona seni bitireceğim bakışı attıktan sonra odadakilere selam vermiş, Taehyung'un tam karşısına oturmuştum.

"Jungkook selam! Jimin'in arkadaşıydın değil mi? Uzun zamandır arkadaş olduğunuzu söyledi Yoongi."

Büyük ihtimal Yoongi'nin arkadaşı olan çocuk soru sorduğunda gülümsedim ve cevapladım.

"Evet Jimin'le çocukluk yıllarımızdan beri arkadaşız. Beraber büyüdük."

Kafasını salladı ve yerinden ayrılıp tam yanıma geldi ve oturdu. Elini uzatınca gözlerine baktım.

"Bende Jaehyun. Memnun oldum."

Bana gülümseyişini çok sempatik bulmasamda gülümsedim ve elini sıktım. Bir kaç saniye sonra ellerimizi ayırdım ama o geri yerine oturmak yerine dibinde oturmaya devam etti.

Jimin bana 'bu çocuktan hoşlanmadım' bakışı atarken ona önüne dönmesi gereken işareti yaptım. O da üstelemeyip bakışlarını benden çekti.

Yoongi elindeki atıştırmalıklarla içeri girdi. Masaya bıraktı ve oturdu.

"Neden sohbet etmiyoruz? Hep içiyoruz, birazda sohbet edelim."

***

"Bence ilişkide fizik ve yüz güzelliği çok önemli."

İlişkide nelere dikkat edilir meselesini konuşuyorduk. Jaehyun konuşunca bakışlarımı hemen ona çevirdim. Ona kesinlike katılmıyordum.

"Neyse ki Jungkook bu konuda sıkıntı çekmiyor."

Taehyung'un derin sesiyle konuşmasıyla Jaehyun'a söyleyeceğim şey ağzıma geri tıkanmıştı.

Taehyung'a anlamamış bir ifadeyle bakarken o bana bakmaya devam ediyordu.

"Güzel bir yüzü var."

Kimse konuşmuyor, sadece Taehyung'u dinliyordu. Bu beni aşırı derecede germiş, olduğum yerden kaçıp gitme isteği uyandırmıştı.

Physics Teacher | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin