Taehyung derse girince direkt olarak çantasından bir şeyler çıkarmaya başlamıştı. Her zamanki gibi onu izlemeye başlamıştım. Kemikli uzun parmakları beni benden alıyordu. O ellerini belimde hissetmek ise bambaşka bir duyguydu.
Bakışlarımı yüzüne çıkardım. Zaten onunda bana baktığını gördüm. Küçük bir bakışmanın içine girmişken, yanımda oturan Hoseok bana doğru eğilmiş ve konuşmuştu.
"Çok belli ediyorsunuz."
Sözleriyle kaşlarım çatılmıştı. Bakışlarımı Hoseok'a çevirmiş ciddi olup olmadığına bakmıştım.
"Gerçekten mi? Belli oluyor mu o kadar."
Başını sallamış ardından tahtaya bakmam için kafamı Taehyung'un olduğu yere çevirmişti. İçten içe düşünüyordum. Taehyung ile ilişkimiz duyulsa en fazla ne olabilirdi? Çokta bir şey olmaz diye düşünüyordum ama Taehyung'un bu konu hakkındaki davranışları beni geriyordu.
Ders işlemeye devam ederken son on beş dakika bizi serbest bırakmıştı. Sınavlar yaklaştığı için soru kitabımı çıkarıp Taehyung'a seslendim.
Daha içinden bir soru bile çözmemiştim. Taehyung ile yakın olmak için rastgele bir soru seçtim.
"Tae- Bay Kim, şu soruya bir bakar mısınız?"
Sesimi duyduğu gibi bakışlarını bana çevirmiş ve Hoseok arka sıraya Jimin'in yanına geçtiği için yanıma oturabilmişti.
Taehyung'u cam kenarına oturtmuştum çünkü yanımızdaki kızlar ona yiyecekmiş gibi bakıyordu. Bu da benim çıldırmama ve kıskançlık duygularımın tavan yapmasına yeterli bir sebepti.
Soruya bakmadan kısa bir süre önce bana bakmıştı. Yan profilimde bakışları gezerken bende gözlerimi ona çevirmiştim. Göz göze geldiğimizde hafifçe gülümsemiş ve yavaşça sağ kolunu belime sarmıştı.
Bel kıvrımımı kavradığından dolayı sınıfın yarısı Taehyung'un belimdeki elini görüyordu. Fakat o bunu hiç takmıyormuş gibiydi.
"Taehyung, görüyorlar."
Kaşlarını havalandırmıştı.
"Umrumda değil."
Bu tavrı hem hoşuma gidiyor hemde beni korkutuyordu. Sorgulamak yerine sadece ona uyum sağlamayı seçmiştim.
Bana daha çok yaklaşıp soruyu anlatmaya başlamıştı. Açıkçası önümüzde duran soru umrumda bile değildi. Gözlerim sadece Taehyung'un güzel parmaklarında geziyordu. Elleri, kolları, yüzü... Her şeyi mükemmeldi. Kızların neden ona düştüğünü anlıyordum.
Sınıfta oluşan sessizlik Taehyung'un elinin farkedildiğinin göstergesiydi. Bir süre sonra fısıldamalar başlamış ve beni az da olsa korkutmuştu.
Gergin olduğum için Taehyung'a biraz daha sokulmuştum. Hafif titreyen bedenimle rahatsız olduğumu anlamış ve tüm sınıfa bağırmıştı.
"Sesinizi kesin!"
Anında tüm sınıf sessizliğe bürünürken tekrar bana bakmış ve eliyle olduğu yeri okşamıştı. Beni rahatlatmak için yaptığı bu hareketten sonra tekrar sınıfa dönmüş kaşlarını çatmıştı.
"Yoksa sesinizi ben keserim!"
Elimle dizine dokundum. Durması ve bağırmaması için biraz baskı uyguladım. Mesajı almış gibi derin bir nefes aldı, bana baktı. O bana bakarken ben ona bakmıyordum.
Belimdeki elini çekmemiş ve öylece yanımda oturmaya devam etmişti. Ders boyunca yanımda oturmuş, kimsenin konuşmalarına kulak vermemişti.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Physics Teacher | Taekook
FanfictionLise son sınıf öğrencisi Jungkook ve okula yeni gelen fizik öğretmeni Kim Taehyung. Semetae Ukekook Taehyung:23 Jungkook:18 Küfür ve smut içerir! #10- taekook #1- Fizik