Bugün Taehyung ile dersimiz yoktu. Bunun için hiç okula gitmek istemiyordum. Okulun tadı çıkmazdı çünkü. Şuan Taehyung olmadığı zaman beni okula bağlayan şeyin ne olduğunu düşünüyordum.
Çok fazla düşünmek istemedim ve hemen kalkıp banyoya gittim. Elimi, yüzümü ve dişlerimi yıkadım. Çantamı da hazırlayıp annemin yanına gittim.
"Günaydın anne."
Annemin yanağına büyük bir öpücük kondurdum. Bana gülümsedi.
"Günaydın oğlum."
Annemin her sabah olduğu gibi donattığı sofraya oturdum. Her zamanki gibi annemle sohbet ederek kahvaltımı yaptım.
***
"Jungkook! Naber?"
Jimin'in sıramızın yanına gelir gelmez bağırması yüzümü buruşturmuştu. Neden böyle ani çıkışlar yap yapıyordu ki?
"İyiyim Jimin de, bağırmasan olmaz mı?"
Kaşlarını çattı. Sonra bana hak vererek gülümsedi ve sohbet etmeye başladık.
Yaklaşık 10 dakika sonra içeri giren Namjoon'unu gördüm. Ona gülümsedim ve ayağa kalktım. Bana göz kırptı ve herkesin yerine oturmasını söyledi.
***
Dersimiz bitmişti. İlk derste hiç yorulmamıştım. Çünkü hocamız Namjoon'du. Namjoon ile yapılan hiç bir şey sıkıcı gelmezdi.
Herkesin tenefüse çıkmasını bekledim. Çıktıkları gibi Namjoon'un yanına gittim ve kollarımı ona açtım.
Bana gülümsedi ve ayağa kalktı. Kollarını sıkıca belime doladı. Ben ise boynuna sarıldım.
"Seni çok özledim, daha fazla görüşelim."
Beni onaylayıp bel kıvrımımı okşadı. Bir süre daha sarılmaya devam ettik. Ardından ondan ayrıldım ve gülümsedim.
"Mükemmel bir öğretmen olmuşsun! Dersin hiç sıkıcı değildi. Herkes dikkatle dinledi."
"Yakışıklılığım herkesi etkiledi desene sen şuna."
Güldüm. Onunlayken hep gülüyordum zaten. Kafamla onu onayladım ve biraz dışarı çıkmaya karar verdim.
Namjoon hyungun yanağına büyük bir öpücük kondurdum. Sonra hızlıca konuştum.
"Ben gidiyorum hyung. Biraz hava alayım. Görüşürüz!"
Alnımdan öptü ardından konuştu.
"Derse geç kalmayın, yok yazarım."
Dudaklarımı büzdüm.
"Çok kötüsün."
Sonra gülümsedim ve sınıftan çıktım. Çıktığım gibi kafamın bir şeye çarptığını hissettim. Sertti.
Kafamı kaldırınca Taehyung'un göğsüne çarptığımı gördüm. Heme geri çekildim ve konuştum.
"Özür dilerim Bay Kim sizi görmedim."
Bana bir süre baktı. Daha sonra konuştu.
"Sorun değil ben derse gidiyorum."
Kafamı salladım ve önümden gidip geçişini izledim. Ağzımdan küçük bir iç çekişin çıkmasına engel olamadım.
Yanımda ne zaman geldiğini asla bilmediğim Jimin'in güldüğünü hissettim.
"Ne güzel çarpıştınız ama!"
Jimin'in ensesine bir tane tokat attım. Daha sonra kantine inmesini söyledim.
Biz kantine inecekken kolumdan birinin tuttuğunu hissettim. Döndüğümde bu kişinin Emily olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Physics Teacher | Taekook
FanfictionLise son sınıf öğrencisi Jungkook ve okula yeni gelen fizik öğretmeni Kim Taehyung. Semetae Ukekook Taehyung:23 Jungkook:18 Küfür ve smut içerir! #10- taekook #1- Fizik