|22| Mis Gibi Oldun

1.1K 102 10
                                    

Seks sonrası ilgi almayı seven biri olduğumu farketmiştim.

Taehyung ile olan birlikteliğimizin üzerinden sadece on dakika geçmişti ama ben şuan deli gibi Taehyung'un ilgisini istiyordum.

Banyodan sadece altında boxer ile çıkan Taehyung'u görünce olduğum yerde kıpırdandım. Yatağın üstünde oturur hale geldim ve onu izlemeye başladım.

Yavaşça yanıma oturdu ve bir kaç saniye yüzümü inceledi. Sonra bana yaklaştı ve burnunu yanağıma sürttü. Şuan kendimi bir ergen gibi görüyordum. Ergenliğini en ağır yaşayan başkasının ilgisine muhtaç biri gibi hissediyordum.

Kafamı yana çevirdim ve burunlarımızın sürtüşmesini sağladım. Dudaklarına ve omzuna birer öpücük kondurdum.

O ise tam boynumu öpmeye hazırlanırken oradaki morlukları görüp yüzüne geniş bir gülümseme yerleştirdi ve sert öpmek yerine küçük bir iki tane öpücük kondurdu.

"Yıkanmamız gerekiyor Jungkook."

Jungkook mu? Gerçekten şuan bu hitap şeklini mi seçmişti? Şuan onun sevgisini ve ilgisini istiyordum, yorgundum. O ise bana 'bebeğim, güzelim' demek yerine adımla sesleniyordu.

Buna biraz kızdığım için cevap vermemiş beklemiştim.

"Jungkook."

Yine cevap vermemiştim.

"Bebeğim?"

"Hm?"

İstediğimi vermişti. Bu yüzden ona cevap vermiştim. Anında çıplak belimde dolanmaya başlayan elleri ile nefesimi tutmuştum. Daha yeni birliktelikten çıkmıştım bunun hassaslığını yaşıyordum. Ben bu kadar hassasken onun elinin aşağılara inmesi iyiye işaret değildi.

"İlgi mi istiyorsun?"

Bu sorusuyla gerçekten utanmıştım. Evet ilgisini istiyordum ama böyle sorunca garip hissetmiştim.

"Hı hı."

Tek verebildiğim cevap bu olmuştu. o ise kısık sesimle verdiğim cevaptan sonra yanak içini dişlemiş ardından karnımı okşamaya başlamıştı.

Bir anda beni kucağına almasıyla afallasamda sorun etmemiş bacaklarını beline dolamıştım. Beni banyoya götürmesine izin vermiştim.

Banyoya geldiğimizde duşakabinin çok büyük olduğunu görmemle gülümsemiştim. Buraya ikimizde rahatça sığabilirdik.

Kucağındaki ben ile duşakabinin içine oturmuş ve suyu açmıştı. O suyu sıcak yapmak için uğraşırken ben ona alttan alttan bakıyor, arada çenesine öpücükler konduruyordum.

En sonunda suyu sıcak yapmış ve bana dönmüştü. Bana bakarak elini suyun altına tutup iyice ıslatmıştı. Daha sonra yüzük ve orta parmağının aşağılarıma doğru indiğini görsem de bir şey dememiştim. Bana yapacağı her şeye kabuldüm.

Birden deliğimin kenarlarında hissettiğim iki tane parmakla acı içinde inleyip kafamı kaslı göğsüne gömdüm. Parmakları deliğimin etrafında daire çiziyor, oraya masaj yapıyordu. Bu beni aşırı rahatlatmaya başlamıştı.

Deliğime masaj yapan parmakları sihirli gibiydi. Acısını almaya başlıyordu. Aynı zamanda rahatlatıyor, gevşememi sağlıyordu.

Kafamı yan bir şekilde göğsüne yaslamıştım. Orada dinleniyordum. O ise deliğime masaj yapıyor, arada saçlarıma öpücük konduruyordu. Bana karşı olan ilgisine bayılıyordum.

Arada dudaklarımın arasından çıkan beğendiğini belli eden mırıltılara engel olamıyordum. O ise her mırıldandığımda iç çekiyordu.

Parmakları en sonunda deliğimi terk etmiş belime sarılmıştı. Karnıma değen parmaklarıyla kendime gelmiştim. Kollarımı boynuna dolamış omzuna bir öpücük kondurmuştum.

Boynuma öpücükler kondurmaya başlamıştı. Burnunu sürtüyor, yumuşak öpücükler konduruyordu. Çünkü boynumu morartmıştı. Bir şekilde acısını geçirmesi gerekiyordu.

Daha sonra beni kucağından indirip güzelce yıkamıştı. Saçlarımı şampuanlamış, vücuduma vücut jelini sürmüş, beni ve kendisini güzelce yıkadıktan sonra kafasını boynuma gömerek kokumu içine çekmişti.

"Mis gibi oldun."

Dediğine gülümsemiş ardından göğsünü öpmüştüm. Öpüşümle kasılan göğsü aşırı hoşuma gitmişti.

Beni kucaklayıp odamıza götürmüş ardından güzelce giydirmişti. Altımda bana üç beden büyük gelen bir şort vardı -Taehyung'un şortuydu- üstümde de yine aynı şekilde bana büyük gelen Taehyung'un bir tişörtü vardı. Onun kıyafetlerini giymek çok hoşuma gitmişti çünkü kıyafetleri fazlasıyla o kokuyordu.

Yavaş yavaş kaybettiğim bilincimde bana doğru fısıldadığını duydum.

"Güzel uyu bebeğim."

***

Şuan okuldaydım ve Jimin beni çok zorluyordu.

Boynumda ki morlukları görmüştü ve ona her şeyi anlatmak zorunda kalmıştım.

Jimin asla beni rahat bırakmayacaktı. Sürekli boynum ile dalga geçecek, imalar yapacaktı. Buna hazırlıklı olarak okula gelmiştim ve beklediğim gibi olmuştu.

"Kanka sansarla mı seviştin amına koyayım, bu boynunun hali ne?"

"Jimin sus lütfen. Hem birazını kapatıcıyla kapatmaya çalıştım."

Jimin gözlerini büyüttü.

"Kapatılmış hali buysa normalini düşünemiyorum."

"Gerçekten utanıyorum."

"Adam boynunu yerken utanmamışsın ama?"

"Jimin!"
















***















Selam💞
Naber canlarim 💗
Naisl gidiyor hayatt? Aranızda tatile gidecek olanlar var mı?
Bu gece yazlığa gidiyirum o yüzden coook mutluyum şuan💜
Sizi coook seviyroum güzelliklerim💞💞💞💞💞💞
Gosuurusuruz bebislerim!!! 🤍🥺

Physics Teacher | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin