|20| Kucağıma Gel

1.5K 138 105
                                    

Ne giyecektim şuan ben?

Taehyung'un beni almaya gelmesine yarım saat kalmıştı ve ben hala hazırlanmamıştım. Ne giyeceğimi düşünüyordum.

En sonunda üstüme dolaptan seçtiğim siyah crop, altıma da bol paça siyah bir kumaş pantolon giymiştim.

Kesinlike bu kombini mükemmel taşıyordum.

Oyalanmak istemiyordum. Bu yüzden hızlıca en sevdiğim -Taehyung'un sevdiği- vişneli parfümü bileklerime ve enseme sıkmıştım. Yoğun olmasını istiyordum.

Biraz daha hazırlandım, müzik dinledim. Daha sonra kapının çalma sesini duydum. Hemen kapıya koştum ve son bir kez kendime bakarak kapıyı açtım.

Taehyung giydiği siyah takım elbisesi, özenle düzleştirdiği saçları ve benden kat kat uzun boyuyla aşırı yakışıklı görünüyordu.

Onda kaybolmak istedim. Fazla mükemmel görünüyordu. Bana gülümseyince daha beter olmuştum.

Zar zor aynı şekilde ona gülümsedim ve kapıyı kapatıp gidebileceğimizi söyledim. Kahretsin ki arada sesim titremişti. Heyecanlandığımı çok belli ediyordum.

Arabay bindiğinizde bana doğru döndü. Bende ona baktım ve neden bu kadar güzel baktığını sorguladım. Güzel ve detaylı bakıyordu.

"Çok güzelsin." Dedi birden.

Kızarmaya başlayan yanaklarımla ona bakmaya devam ettim. Çabuk kızarmayı sevmiyordum ama maalesef çok çabuk kızarıyordum.

Bakışları derinleşti, ne olduğunu anlamadım. O kadar güzel bakıyordu ki bir an ne olduğunu sorguladım.

"Bana öyle şeyler dememeni söylemiştim."

Bunu dudaklarımı büzerek ve isyanımı belli ederek söylemiştim. Bakışları düşündüğümün aksine daha çok derinleşmişti ve bu beni biraz ürkütmüştü.

Yüzüme yaklaşan yüzüyle olduğum yere aniden çakılmıştım. Heyecandan kalbim ölecekmişim gibi atıyordu. Elim ayağıma dolaşmıştı.

Derin bir nefes aldı, daha sonra hızlıca dudaklarıma bıraktığı öpücükle kocaman bir çığlık attım.

Heyecandan ölüyordum. Son altı ayda bana yapmasını en çok istediğim şeyi yapmıştı ve bu beni öbür dünyaya götürmüştü.

Arabadan hızlıca inip evime doğru koştum ve iki kat merdiveni kendimden beklenmedik bir hızla çıktım, evime girip kapıyı kapattım.

Üzerimdeki montu bir hışımla yere atıp kapının yanına oturdum. NE DEMEK TAEHYUNG BENİ ÖPMÜŞTÜ? HEM DE DUDAKLARIMDAN?

Kalbim öleceğimin habercisiydi sanki, neler oluyordu tam şuan? Algım kapanmıştı. Birisinin bana iki-üç tane tokat atması gerekiyordu.

Kafamı iki yana salladım ve gözlerimi kapattım. Sakinleşmeyi beklerken çalan kapı hiçte iyiye işaret değildi.

Annemin evde olmaması o an benim için çok önemliydi ve annem evde değildi, bu yüzden biraz olsun rahattım.

Kapıyı açmak zorundaydım. Öylece onu bırakıp gidemezdim. Ama çok, çok utanıyordum. Kalbim hala patlayacakmış gibi atıyordu.

Ayağa kalktım, kendime çeki düzen verip kapıyı açtım. Hiç Taehyung'un yüzüne bakmadan odama ilerledim yatağıma oturdum ve başımı önüme eğdim.

Kapının kapanma sesini ve odama yaklaşan adım seslerini duydum. Daha sonra ise yatağın bir kısmının çöktüğünü hissettim.

Yanıma oturmuştu.

Physics Teacher | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin