|13| En Yakınındayım

1.4K 142 43
                                    

Fizik dersine girmemize yani öğle arasının bitmesine 10 dakika vardı. Fizik dersini sırf Taehyung için dinliyorum ve çalışıyorum desem yalan olmazdı çünkü öyleydi.

Fizik hocasından etkilenen tek öğrenci olabilirdim sanırım.

"Seninkinin dersi var şimdi. Gidelim de görelim haşmetlini."

Jimin'in konuşmasına göz devirdim. O böyle konuşmayı severdi. Hoseok'ta ona hep destek çıkardı. Bu hiç sekmezdi.

Derse girdiğimizde kapıdan giren bedeni görünce otomatik olarak ayağa kalktım. O eliyle hepimize oturmamız gerektiğini işaret edince oturdum ve onu izlemeye başladım..

Saatlerce izlesem çıtım çıkmazdı. Uzun boyu ve esmer tenini sabahtan akşama kadar süzebilirdim.

Akıllı tahtayı Hoseok'a açtırmıştı. O akıllı tahtayı açarken Taehyung'un bakışları beni bulmuştu. Tahta açılana kadar bakışmıştık. Bunun diğer öğrencilerin dikkatini çektiğini biliyordum.

Tahta açılınca dersi anlatmaya başladı. Bende her zamanki gibi ders yerine onu izledim, dinledim. Kesinlikle Taehyung'a odaklanmak derse odaklanmaktan daha iyiydi.

***

Dersin 35. Dakikasında dayanacak gücümün kalmadığını hissediyordum. İlk iki ders matematikti ve ödevimi yapmadığım için 55 soru matematiği çözmek zorunda kalmıştım. Matematik hocamızı hiç sevmiyorduk. Çünkü cevap anahtarlarını koparmıştı. Soru çözüm sitesiyle aynı islemleri geçirirsek dersimize sıfır veriyordu. Ve çözdüğümüz soruları bizzat o kontrol ediyor, 55 sorunun en az 10'unu bizden anlatmamızı istiyordu. Kesinlikle bu adama gıcıktım.

İki dere matematikten sonra iki derste kimya görmüştük ve kesinlikle benim bedenimin direnci kalmamıştı. Sırf Taehyung'u daha çok izleyebilmek için dayanıyordum ama maalesef bedenim dayanamamıştı.

Kafamı sıraya bırakmış ve uykuya dalmıştım.

***

Saçlarımda hissettiğim ellerle bilincim yerine gelmeye başlamıştı.

Bu ellerin sıcaklığıyla anında yerimde sıçradım. En son Taehyung'un dersindeydik ve uyuyakalmıştım! Hemen uyanıp gerekli açıklamayı yapmam gerekiyordu. Başka derslerde yakalansam sorun etmezdim ama Taehyung'un gözünde dersini önemsemeyen biri olarak görünmek istemiyordum.

Gözlerimi tam olarak açtığım sırada saçlarımda ki ellerin sahibinin Taehyung olduğunu anladım. Endişeyle sınıfa göz gezdirdim ama kimse yoktu.

Endişemi anlayıp konuştu.

"Teneffüsteyiz Jungkook. O yüzden sınıf boş."

Elleriyle kafama bastırarak tekrardan kafamı sıraya koymamı sağladı. Çıtımı çıkarmıyordum. Dilimi yutmuş gibiydim.

"Yorgunsun değil mi?"

Başımı sallamakla yetindim.

"Uyu o zaman. Biliyorsun, çıkışta dersimiz var. Uykulu bir şekilde dersime girmeni istemem."

Zar zor içimde bir yerde bulduğum kelimelerle cümle kurdum.

"Bay Kim, nasıl uyuduğumu inanın bilmiyorum. Gerçekten özür dilerim. Dediğiniz gibi yorgunum ve nasıl uykuya daldığımı anlamadım. Kızmayın lütfen. Kızdınız mı? Çok mu kızdınız-"

Ben hızlı hızlı açıklamamı yaparken birden kaşlarını çattı ve konuşmamı böldü.

"Seni ısırmamı mı istiyorsun?"

"Ne?"

Sakin ol Jungkook. Sakin, kalbini düzene sok Jungkook. Kalbine sahip çık Jungkook. Sakın çığlık atma Jungkook.

Physics Teacher | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin