Kim Taehyung ile aramızdaki ilişkiyi anlamaya çalışıyordum.
Öğretmen öğrenci ilişkisi değildi, asla olamazdı.
Hiç bir öğretmen öğrencisini kucağına alıp sevmez, güzel cümleler kurmazdı.
Peki kimdik, nasıldık biz?
Sorgulamak istiyordum ama büyük bir kısmım her şeyi akışına bırakmam gerektiğini söylüyordu. Bende büyük kısmımı dinliyor ve sorgulamak isteyen kısmımı susturuyordum.
Bugün Taehyung ile dersimiz vardı. Bu yüzden evden çıkmadan önce bayağı özenerek hazırlanmıştım. Kirazlı dudak nemlendiricimi dudaklarıma sürmüş, saçlarımı düzleştirmiştim. Yüzüme kapatıcı uygulamak istesem de kapatılacak bir yerim yoktu, kapatıcı sürmekten vazgecmiştim.
Okula geldiğimde bahçede diğer öğretmenler ile sohbet eden Namjoon'u görmüştüm. Dudaklarıma otomatik olarak bir gülümseme yerleşmişti. Hemen onun tarafına doğru hızlıca yürümüştüm.
Beni gördüğü gibi öğretmenlerle konuşmayı bırakmış ve kollarını bana açmıştı. Hemen kollarının arasına girmiş kafamı göğsüne yaslamıştım.
"Günaydın hyung."
"Günaydın güzelim."
Yavaşça kollarının arasından çıkmıştım. Dersin başlamasına yaklaşık on beş dakika vardı. Bu yüzden bu süre zarfında Namjoon ile sohbet etmeyi tercih etmiştim.
Beş dakika sonra arka kapıdan çıkmış yanımıza yaklaşan Taehyung'u görünce duraksadım. Her zaman ki gibi çok yakışıklı görünüyordu. Dudaklarımdan bir iç çekiş çıkmıştı.
Yanımıza gelince Namjoon ile kısaca selamlaştı ve bana döndü. Bir an duraksadı ama sonra konuştu.
"Bir şey konuşmamız lazım. Yanıma gelir misin Jungkook?"
Namjoon'a bakmıştım. Beni gözleriyle onaylayınca Taehyung ile bahçede yürümeye başlamıştık.
"Direk konuya girecek olursam, bu akşam katılmam gereken bir parti var."
Kaşlarım çatılmıştı. Kafamla devam etmesini işaret etmiştim.
"Ve ben kiminle gideceğimi bilemedim..."
Kısa bir an duraksamıştı. Duraksaması hoşuma gitmişti çünkü çok tatlıydı.
"Benimle..."
"Benimle partiye gelir misin?"
Sorgusuz sualsiz 'evet' diyeceğim bir teklifti bu. Hiç sorgulamadan ve duraksamadan başımı onaylar bir şekilde salladım.
Şaşırmış gibiydi, sanırım bu kadar kolay kabul edeceğimi düşünmüyordu.
"Ne partisi bu?"
Dalmış gibiydi, ben soru sorunca hızlıca kafasını iki yana salladı ve konuştu.
"Avukatlar, öğretmenler ve daha bir çok devlete çalışan personeller orada olacak. Bende bir davet aldım. Tek gitme düşüncesi güzel gelmedi. Seninle gitmenin daha güzel olacağını düşündüm."
Yüzünü izlemeye daldım. Bana masal anlatıyormuş gibi geliyordu. Sesi ninni gibiydi. Sabaha kadar onu dinleyebilirdim.
Kendime gelmem gerektiğini fark ettiğimde yüzüme kocaman bir gülümseme kondurdum.
"Davetiniz için teşekkürler Bay Kim, sizinle geleceğim."
O da aynı şekilde gülümsedi ve konuştu.
"Bu akşam saat 20:00'de seni alacağım. Haberin olsun."
Gülümsememi genişlettim. Daha sonra saatime baktım ve ders başlayalı çoktan 10 dakika geçtiğini gördüm. Taehyung'a bir şey söyleyemeden küfür ede ede sınıfa koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Physics Teacher | Taekook
FanfictionLise son sınıf öğrencisi Jungkook ve okula yeni gelen fizik öğretmeni Kim Taehyung. Semetae Ukekook Taehyung:23 Jungkook:18 Küfür ve smut içerir! #10- taekook #1- Fizik